تویوتا «کمری» و «آوالون» به خانواده «تی آر دی» پیوستند! + عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تویوتا برای تایید حضور خود در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، تویوتا کمری و تویوتا آوالون را در مدل های TRD معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، این روزها یک گروه خودروساز برای نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین ماشین معرفی می کنند و گروه دیگری هم خود را برای حضور در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا آماده می‌کنند. اما در این بین شرکت خودروسازی تویوتا جزو هر 2 گروه بوده و محصولات مختلفی برای شرکت در نمایشگاه لس آنجلس و گوانگژو معرفی کرده است. همچون خودروی نسل جدید تویوتا کرولا سدان که در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین در معرض دید عموم قرار می گیرد، اما برنامه تویوتا برای نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2018 نمایش دو خودروی "تویوتا آوالون" و "تویوتا کمری" در مدل های اسپرت TRD خواهد بود که امروز سعی داریم مروری کوتاه بر روی مشخصات آنان داشته باشیم.

 



مهم ترین ویژگی سری محصولات TRD مربوط به ظاهر آنان خواهد بود و به همین منظور بیشترین تغییراتی که دو خودروی تویوتا کمری و تویوتا آوالون تجربه کرده اند، مربوط به ظاهر و در مرحله دوم مربوط به مشخصات فنی کاربردی اتومبیل خواهد بود که در این خصوص می توان به کاهش ارتفاع 15 میلی متری اتومبیل نسبت به زمین، سیستم تعلیق جدید، سیستم ترمز قوی تر به همراه 2 پیستون مهار کننده و دیسک های 12.9 اینچی در جلو و همچنین 1 پیستون مهار کننده به همراه دیسک های 12 اینچی بر روی چرخ های عقب اتومبیل اشاره داشت.

 



در بخش طراحی، هر دو نسخه تویوتا کمری و آوالون یک بسته آیرودینامیکی و یکسری تغییرات ظاهری در بیرون و داخل کابین دریافت کرده اند که شامل شکاف های بزرگ تر جلو، اسپویلر جدید در قسمت عقب و بامپرهای جدید در قسمت زیرین سپر جلو، لوگوی مشکی رنگ تویوتا، روکش های مشکی رنگ به همراه دوخت قرمز، کمربند ایمنی قرمز رنگ، سیستم اگزوز جدید، چراغ های عقب و چراغ های پیشانی تاریک، اسم TRD بر روی درب صندوق عقب و آخر از همه، شامل خطوط قرمز رنگ بر روی قطعات آیرودینامیکی پایین اتومبیل می شود که به نوعی امضای سری محصولات TRD به شمار می آید.

 



هر دو خودروی تویوتا کمری و تویوتا آوالون به لطف داشتن یک پلتفرم مشترک، به همراه قوی ترین پیشرانه خود یعنی یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر به مشتریان عرضه خواهند شد که دارای قدرت 301 اسب بخاری بوده و نیروی خود را توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دریافت و به سمت چرخ های محرک اتومبیل ارسال می کند که برای مشتریان می تواند جذاب باشد، ولی خب این موضوع لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی تویوتا قبل از رسیدن به فصل پاییز 2019 میلادی قصد عرضه این محصول را ندارد.

 

 

کد خبر 105443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha