مقایسه ای جذاب بین 2 خودروی پر طرفدار ژاپنی + ویدئو

پرشین خودرو: در این مقاله شما را به دیدن ویدئویی از یک مقایسه جذاب آفرودی بین خودرویی از سوزوکی و محصول تویوتا دعوت می کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از گذشت تقریبا 20 سال، بلاخره شرکت خودروسازی سوزوکی تصمیم گرفت تا نسل اول خودروی شاسی بلند آفرودی خود یعنی "سوزوکی جیمی" را بازنشسته کرده و نسل دوم آن را طراحی کند. اما در طراحی نسل دوم سوزوکی جیمی شرکت سازنده تمام توان خود را بکار گرفته و سعی کرده است تا یک خودروی بی نقص و مناسب برای آفرودی طراحی کند. اما به نظر شما آیا می‌توان آفرود سوزوکی جیمی را با خودروی شاسی بلند آفرودی تویوتا مقایسه کرد یا خیر؟

جواب این سوال را می توانید در قالب یک ویدیو دریافت کنید که توسط پرشین خودرو آماده شده و در این مقاله گذاشته شده است، اما قبل از آن بد نیست بدانید که خودروی سوزوکی جیمی با سیستم محرکی ضعیف‌تر نسبت به خودروی آفرودی تویوتا مقایسه شده است که در این خصوص می توان به یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی با حداکثر خروجی قدرت 100 اسب بخاری و گشتاور 130 نیوتن متری اشاره داشت که توسط یک جعبه دنده 5 سرعته دستی استاندارد و یا جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ های محرک اتومبیل هدایت می شود که می توانید عملکرد آفرود آن را در قالب یک ویدیو شاهد باشید.


 

کد خبر 105524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha