توزیع  ۱۲ هزار حلقه لاستیک بین تاکسیرانان تهرانی

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران از توزیع ۱۲ هزار و ۳۳۲ حلقه تاکسی با نرخ دولتی به تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، مرادعلی امین وند با اشاره به تداوم توزیع لاستیک به نرخ مصوب دولتی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و به منظور توسعه رفاه و کاهش هزینه‌های خدمات رسانی تاکسیرانان تهرانی، این سازمان پس از وقفه ۱۰ ساله طی سال‌های گذشته، اقدام به توزیع انواع لاستیک ایرانی با کیفیت به نرخ مصوب دولتی کرده است.

وی افزود: به دلیل محدودیت زمان و ظرفیت، اولویت با متقاضیانی است که سریع‌تر نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت سازمان به نشانی http://taxi.tehran.ir اقدام کنند.

 

تاکسیرانی

 

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: ثبت نام در سامانه برای تاکسیرانان کاملاً رایگان بوده و هنگام دریافت لاستیک بهای مصوب تنها از طریق کارت بانکی صورت می‌گیرد.
به گفته وی تاکسیرانان می‌توانند هنگام ثبت نام نزدیک‌ترین محل را انتخاب و با مراجعه به یکی از مناطق سه گانه؛ ایستگاه مترو چیتگر، دفتر تاکسیرانی منطقه ٢٢، خیابان خاوران، بلوار شاهد، مجموعه ورزشی خانواده تاکسیرانان و میدان بسیج، ابتدای خیابان شهید مظاهری، لاستیک خود را دریافت کنند.

کد خبر 105538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha