نسخه جدید واتس‌اپ مخاطبان را رتبه‌بندی می‌کند

پرشین خودرو: قابلیت جدید اضافه شده به واتس‌اپ به نام Ranking مخاطبان را با توجه به میزان ارتباط شما رتبه‌بندی می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه،  واتس‌اپ شش سال است که مشغول به فعالیت در فضای مجازی است و توانسته به عنوان یک پیام‌رسان جای خود را در میان کاربران فضای مجازی باز کند و از اولین روزهای فعالیت خود تا به امروز انقلابی را در ظاهر و کاربری خود ایجاد کند. واتس‌اپ در همین راستای تغییرات مناسب ایجاد کردن در فضای پیام‌رسان خود، به تازگی قابلیتی جدید به نام Ranking را به این پیام‌رسان اضافه کرده است که با آن مخاطبین رتبه‌بندی می‌شوند.

قابلیت Ranking امکانی را فراهم می‌کند که مخاطبانی که با آن‌ها ارتباط بیشتری دارید یا اطلاعات بیشتری را رد و بدل می‌کنید، در رتبه‌های بالاتری قرار گیرند و به طور خودکار Status آن‌ها بالاتر از سایر افراد در لیست مخاطبین قرار گیرد. بر اساس گزارش وبسایت WABetaInfo، این رتبه‌بندی در واتس‌اپ توسط یک الگوریتم طراحی شده با هوش مصنوعی شناسایی می‌شوند و دیگر نیازی به این نیست که کاربران واتس‌اپ برای پیدا کردن آن‌ها در این پیام‌رسان جستجو کنند.

این سیستم واتس‌اپ همان الگوریتمی را پیش می‌گیرد که سال‌ها است اینستاگرام از آن استفاده می‌کند. در این الگوریتم تایم‌لاین مخاطبان بر اساس تعامل بیشتر با آن‌ها چیده می‌شود. قابلیت جدید Ranking در واتس‌اپ به صورت محلی در گوشی هوشمند کار خواهد کرد بدین ترتیب که اگر اپلیکیشن واتس‌اپ از حافظه پاک شود و دوباره نصب شود، این الگوریتم دوباره از ابتدا شناسایی مخاطبین محبوب را انجام می‌دهد.

این قابلیت برای نسخه بتای 2.18.102.4 پیام‌رسان واتس‌اپ ارائه شده است. نسخه بتای این پیام‌رسان در پلی استور گوگل قابل دریافت است.

در ادامه تصویری را مشاهده می‌کنید که از قبل و بعد از اضافه شدن قابلیت Ranking به پیام‌رسان واتس‌اپ منتشر شده است.

نسخه جدید واتس‌اپ مخاطبان را رتبه‌بندی می‌کند

 


وات ساپ

کد خبر 105556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha