نخستین خودروی لامبورگینی برای رانندگی در جاده های استاندارد + تصاویر

پرشین خودرو: بخش موتوراسپرت کمپانی خودروسازی لامبورگینی اولین محصول خود را برای استفاده در جاده های استاندارد معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بخش موتوراسپرت کمپانی خودروسازی لامبورگینی که تحت عنوان Squadra Corse شناخته می شود، اولین محصول خود را برای استفاده در جاده های عمومی رونمایی کرده است. این خودرو تحت عنوان SC18 معرفی شده و برمبنای سوپراسپرت این خودروساز ایتالیایی، یعنی خانواده لامبورگینی آونتادور ساخته شده است که می تواند به عنوان یک خودروی سفارشی برای مشتریان خوش شانس خود جالب توجه باشد.

 



همانطور که در تصاویر منتسب به خودروی لامبورگینی SC18 شاهد هستید، کمپانی خودروسازی لامبورگینی و همچنین بخش موتوراسپرت این شرکت یعنی Squadra Corse مانور بسیار زیادی بر روی ظاهر اتومبیل داده اند تا چهره این خودرو متفاوت با نسخه های استاندارد باشد و بدون هیچگونه مشکلی در بین محصولات جدید و سفارشی قرار گیرد که در این خصوص می توان به بهبود قابل توجه قسمت های آیرودینامیکی و همچنین شباهت نزدیک این خودرو به سوپراسپرت معروف لامبورگینی، یعنی لامبورگینی وننو اشاره داشت که این شباهت در قسمت عقب اتومبیل بیشتر از همه خودنمایی می کند. هرچند بخشی از طراحی اتومبیل الهام گرفته از خودروی سوپراسپرت مسابقه ای لامبورگینی هوراکان Super Trofeo EVO بوده است که می توانید جزییات بیشتر و دقیق تر آن را در تصاویر شاهد باشید.

 



در بخش فنی، شرکت خودروسازی لامبورگینی بویژه بخش موتوراسپرت این شرکت یعنی Squadra Corse از همان پیشرانه قدرتمند 6.5 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی استفاده کرده و موفق به استخراج قدرت 770 اسب بخاری در دور موتور 8500 دور بر دقیقه و همچنین گشتاور 720 نیوتن متری در دور موتور 6750 دور بر دقیقه شده اند که با خودروی لامبورگینی اونتادور SVJ برابر بوده و همین موضوع باعث شده است تا با هدایت این نیرو به سمت چرخ های محرک اتومبیل بتوان به حداقل شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه و همچنین سقف سرعت 350 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.

 


 

کد خبر 105562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha