کد خبر 105582
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
وضعیت هوای تهران در 29 آبان ماه

پرشین خودرو: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به ناسالم بودن هوای تهران برای گروه‌های حساس طی امروز (۲۹ آبان) از وزش باد نسبتا شدید در پایتخت طی فردا خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حسین شهبازی با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، شرایط جوی نسبتا آرام طی امروز (۲۹ آبان) همچنان تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۹ آبان) در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این وضعیت کماکان تا فردا (۳۰ آبان) برقرار خواهد بود، افزود: به تدریج طی فردا بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بین ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه وزش باد بهبود نسبی کیفیت هوا در تهران را به دنبال خواهد داشت، گفت: همچنین تا روز آینده دمای هوا در پایتخت روند افزایشی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۱۰۸ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۱۲۰ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

کد خبر 105582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha