کد خبر 105693
۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
ترافیک سنگین در جاده چالوس

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک سنگین در محور کرج ـ چالوس، گفت: با توجه به پیش‌بینی انجام شده مبنی بر بارش برف در محورهای کوهستانی طی روزهای آینده، حتماً رانندگان تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: اکنون در محور شاهین‌دژ ـ تکاب محدوده گردنه مائین‌بلاغ در استان آذربایجان غربی شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در برخی محورهای استان اردبیل، خاطرنشان کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ چالوس محدوده‌های کیلومتر چهار، آدران، سد کرج و تونل شماره پنج سنگین و در مسیر جنوب به شمال جاده هراز محدوده امام‌زاده هاشم نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج ـ تهران، ادامه داد: ترافیک در آزادراه تهران ـ قم و محور سمنان به دامغان پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا متذکر شد: با توجه به پیش‌بینی انجام شده مبنی بر بارش برف در محورهای کوهستانی برای روزهای جمعه‌شب، شنبه و یکشنبه هفته آینده، حتماً رانندگان تجهیزات زمستانی برای سفر را در این چند روز به همراه داشته باشند.

کد خبر 105693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha