برای خرید مدل های جدید سوزوکی ویتارا چقدر باید هزینه کنیم؟

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی سوزوکی برای رشد فروش خود در بازار، نسخه جدیدی از سوزوکی ویتارا با پیشرفت های خوب ظاهری و تجهیزاتی به همراه جزییات قیمت معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با تایید شرکت سازنده، نسخه های 2019 سوزوکی ویتارا پیشرفت های اندکی در بخش ظاهری خود داشته و همچنین بخش فنی و امکانات رفاهی و ایمنی آن بهبود پیدا کرده است و مشتریان می توانند با پرداخت قیمت 16 هزار و 999 پوند در بازار انگلستان که معادل آن در واحدهای بین المللی می شود 21 هزار و 747 دلار، نسخه پایه تومبیل را به همراه پیشرانه 1 لیتری Boosterjet خریداری کنند.

 



از بهبودهای طراحی اتومبیل می توان به ظرافت بیشتر طراحی جلو، اصلاح جلوپنجره اتومبیل و همچنین می توان به طراحی مجدد چراغ های عقب اتومبیل اشاره داشت که حالا از لامپ های LED بهره مند شده است. در داخل کابین و برای مدل های بالاتر سوزوکی ویتارا نیز صندلی های جدید در نظر گرفته شده است و پنل ابزار اتومبیل و کلیدهای لمسی آن بهبود پیدا کرده است. در همین حال یک صفحه نمایشگر رنگی جدید هم به کنسول مرکزی اضافه شده است.

 



شما همراهان همیشگی پرشین خودرو می توانید جزییات قیمت مدل های جدید سوزوکی را در جدول مربوطه شاهد باشید، اما در ادامه بد نیست بدانید که خودروی سوزوکی ویتارا در نسل جدید خود به پیشرانه های مختلفی از جمله 1 لیتری سه سیلندر Boosterjet مجهز شده است که خروجی قدرت آن برابر با 109 اسب بخار بوده و همچنین با تولید گشتاور 170 نیوتن متری می تواند شتاب صفر تا صد 11.5 ثانیه و همچنین سقف سرعت 178 کیلومتر بر ساعت داشته باشد که این نیرو به انتخاب مشتری یا به چرخ های محرک جلو ارسال خواهد شد و یا در اختیار تمامی چرخ های اتومبیل قرار می گیرد.

 



علاوه بر این، سوزوکی یک پیشرانه 1.4 لیتری چهار سیلندر از نوع DITC هم در نظر گرفته است که به لطف سود جستن از توربوشارژر، می تواند خروجی قدرت 138 اسب بخاری و گشتاور 220 نیوتن متری داشته باشد که حاصل ارسال این نیرو به سمت چرخ ها، بدست آمدن حداقل شتاب صفر تا صد 9.5 ثانیه و یا سقف سرعت 200 کیلومتر برساعت خواهد بود.

کد خبر 105742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha