آزمایش موفقیت آمیز خودرو بدون سرنشین  روس ها

پرشین خودرو: رسانه های روسیه از آزمایش موفقیت آمیز خودرو بدون سرنشین ساخت این کشور خبر داده اند که از شهری به شهر دیگر حرکت کرده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، این خودرو بدون سرنشین که «استارلاین» نام دارد توانسته پس از حرکت از سن پترزبورگ و طی کردن دو هزار و 500 کیلومتر بدون هیچ مشکلی به کازان در مرکز روسیه برسد.
این خودرو در طول شش روز مسیر مدنظر را طی کرده است و در تمام طول مسیر راننده برای حفظ امنیت در شرایط خاص، در خودرو حضور داشت و در برخی نقاط مسیر برای رعایت احتیاط کنترل فرمان را راننده در دست می گرفت.

 

خودرو

گفته شده است این اتومبیل هوشمند، در بزرگراه ها، خیابان های داخل شهری و حتی در جاده ها و مسیرهای خاکی بدون راننده به مسیر خود ادامه داده است و در تمام شرایط جاده ای و انواع سیستم های مورد نظر، خوب و مطمئن عمل کرده است.
البته گفته شده است که این خودرو در بعضی موارد همچون تعیین و شناخت شرایط مسیر با مشکل مواجه بود و با افزایش طول مسیر از کیفیت عملکرد تحلیل داده ها و آپشن ها کاسته می شد.
خودروهای خودران که در آنها از هوش مصنوعی استفاده می شود پروژه های جدید بشر به حساب می آیند و کشورها و شرکت های بین المللی مختلف به دنبال ساخت و ارایه آن به بازار جهان هستند.

کد خبر 105767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha