کد خبر 105773
۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
کنار رودخانه‌ها توقف نکنید

پرشین خودرو: سازمان هواشناسی هشدار داده امروز و فردا در مناطق مختلفی از کشور شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و مسافران باید از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز شنبه رگبار و رعد و برق، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن آب رودخانه‌ها را در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، جنوب اصفهان، شمال بوشهر، جزایر شمال خلیج فارس و بارش برف را در ارتفاعات زاگرس و البرز شاهد خواهیم بود.

احد وظیفه افزود: فردا یکشنبه رگبار و رعد و برق، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در جنوب لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، جنوب اصفهان، بوشهر، جزایر خلیج فارس، غرب هرمزگان و برخی مناطق یزد پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات زاگرس و البرز نیز بارش برف پیش‌بینی شده است.

وی در پایان گفت: به هموطنان عزیز در استانهای فوق توصیه می‌شود از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و مسیل‌ها خودداری کنند. همچنین به مسافرانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر البرز و زاگرس دارند به همراه داشتن وسایل و امکانات ایمنی و گرمایشی لازم توصیه می شود.

کد خبر 105773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha