بریتانیا؛ مقصد بعدی محصولات «بورگوارد» می شود

پرشین خودرو: با توجه به گزارش های بدست آمده، مقصد بعدی محصولات بورگوارد دو کشور انگلستان و ایرلند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه های گذشته اعلام شد که شرکت خودروسازی "بورگوارد" برای ادامه فعالیت خود نیاز به سرمایه گذاری بیشتر دارد، با این وجود شرکت خودروسازی بورگوارد بعد از احیای مجدد خود توسط کمپانی های خودروساز چینی موفق شده بار دیگر بازار خود را بدست آورد و بعد 12 کشور مختلف از جمله کشور چین، آلمان و یا حتی کشور خودمان ایران، حالا پای محصولات این شرکت به کشورهای "انگلستان" و "ایرلند" هم باز خواهد شد و قرار است که از اواخر سال 2019 میلادی عرضه محصولات این شرکت آغاز شود.

شرکت بورگوارد گروپ AG مستقر در کشور انگلستان اعلام کرده است که بازار دو کشور انگلستان و ایرلند می تواند بخش مهمی از طرح توسعه جهانی بورگوارد باشد. این شرکت موافقت کرده است تا با همکاری استراتژیک با متخصص فروش خودرو در انگلستان و همچنین شرکت مادر IM Group Ltd، واردات محصولات بورگوارد به کشورهای انگلستان و ایرلند را دنبال کند.

منابع خبری تایید کرده اند که شرکت IM Group Ltd و فعال در حوزه "نوردیک" و "بالتیک" تصمیم دارند تا محصولات شاسی بلند بورگوارد را به کشورهای انگلستان و ایرلند وارد کنند که این موضوع از سوی IM Group Ltd کاملا تایید شده است.

 



در طول 3 سال گذشته، بورگوارد استراتژی "رفتن به غرب" را دنبال کرده است و تصمیم دارد محصولات خود را در کشورهای اروپایی و یا در حد امکان بازار آمریکا عرضه کند.

هرچند این خودروساز کار خود را در کشور چین آغاز کرده و هم اکنون در 12 کشور مختلف جهان از جمله چین، کشورهای جنوب شرق آسیا، روسیه و خاورمیانه فعالیت دارد و از تابستان امسال هم به کشور آلمان باز گشته است، اما گسترش فعالیت بورگوارد به همین جا محدود نشده و قصد دارد تمامی بازارهای اروپایی را فتح کند و استارت کار را با کشور آلمان و بعد از آن با کشورهای انگلستان و ایرلند آغاز کرده است و گفته می شود که نخستین محصولات این شرکت در بازار جدید، شاسی بلندهای BX5 و BX7 با موتورهای بنزینی و همچنین مدل های الکتریکی BXi5 و BXi7 خواهند بود که با شروع تولید مدل های الکتریکی، عرضه آنان در بازارهای انگلستان و ایرلند هم دنبال خواهد شد.
 

کد خبر 105804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha