تجمع اعتراضی خریداران بهمن موتور در جاده مخصوص +تصاویر

پرشین خودرو: تجمعات اعتراضی خریداران خودروهای تولید داخلی به درب شرکت بهمن موتور رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این روزها که حال و روز صنعت و بازار خودرو کشور از همیشه خراب تر است، صبر و طاقت خریداران خودرو نیز لبریز شده و دیگر کار به تجمع اعتراضی در مقابل شرکت های خودروسازی رسیده است.

تا پیش از این، تجمعات برای احقاق حق از دست رفته را در مقابل شرکت های واردکننده خودرو می دیدیم در حالی که امروز این تجمع به شرکت بهمن موتور که از خودروسازان با سابقه و خوشنام کشور بود، کشیده شده است.

بنا بر اخبار رسیده به خبرنگار پرشین خودرو و تصاویر انتشار یافته در فضای مجازی، در این تجمع که تعدادی از خریداران خودروهای هاوال و بسترن حضور داشته اند، بزرگترین دغدغه حاضران عدم پاسخگویی مدیران این شرکت به نگرانی های خریداران بوده است.

ظهر امروز شرکت بهمن موتور با صدور اطلاعیه ای دیر هنگام سعی کرد تا در خصوص تحویل خودروهای خریداران اطلاع رسانی کند که می توانید اطلاعیه بهمن موتور را در این لینک مطالعه کنید.

هر چند از نقش تحریم های یکسویه دولت آمریکا در شرایط امروز صنعت خودرو نمی توان به سادگی عبور کرد اما این دلیل موجهی برای نادیده گرفتن نقش مدیران شرکت های خودروسازی و عدم مدیریت صحیح آنان در زمانی که می توانستیم با ذخیره مناسب قطعات یا عقد قرارداد های محکم با خودروسازان چینی، برای این روزها چاره ای بی اندیشیم، نخواهد بود.

به هر حال امروز باید جواب خریدارانی که سرمایه خود را در اختیار خودروسازان قرار داده اند و امروز با کاهش ارزش ریالی سرمایه خود مواجه شده اند به بهترین نحو داده شود تا اندکی از خسارت هایی که به آنان وارد شده است، جبران شود، البته در این میان باید راهی برای جدا کردن دلالان از خریداران واقعی نیز پیدا کرد.



در ادامه می توانید تصاویری از تجمع امروز در مقابل بهمن موتور را تماشا کنید.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 105898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha