سهمیه‌بندی احتمالی بنزین با احیای کارت سوخت

پرشین خودرو: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه با احیای کارت سوخت شاهد سهمیه‌بندی بنزین هم خواهیم بود، گفت: احتمال دارد نرخ بنزین پیرو این شرایط دو نرخی هم شود. به نظر می‌رسد این فرایند تکرار گذشته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، هدایت‌الله خادمی  با اشاره به احیای کارت سوخت، گفت: برخی سعی دارند سیکل احیا و حذف کارت سوخت را تکرار کند و دست به آزمون و خطای مجدد بزنند.

وی افزود: زمانی که سامانه کارت سوخت در کشور ایجاد شد این مسئله از قاچاق سوخت و ازدیاد مصرف بنزین جلوگیری کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ایجاد کارت سوخت باعث کاهش واردات بنزین در کشور شد، اظهار داشت: ایجاد کارت سوخت در کشور تجربه بسیار خوبی بود، اما مسئولان دولتی در زمان مجلس نهم درصدد حذف این مقوله برآمدند که با این حال مجلس با این مسئله مخالف بود.

 

سوخت

 


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران بزرگترین دارنده نفت و گازجهان است، بیان داشت: ما نباید با این شرایط نگران بنزین می‌بودیم لذا اگر ما در تولید بنزین پیشگام بودیم می‌توانستیم بنزین منطقه را تامین کنیم .

خادمی با بیان اینکه با احیای کارت سوخت شاهد سهمیه بندی بنزین هم خواهیم بود، گفت: حتی احتمال دارد نرخ بنزین پیرو این شرایط دو نرخی هم شود بنابراین باید گفت که به نظر می رسد این فرایند تکرار گذشته است.

کد خبر 105906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha