ISQI واحد نمونه استاندارد استان تهران در سال 97 شد

پرشین خودرو: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پس از انتخاب به عنوان واحد نمونه ملی در سال ۹۷ از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، موفق به دریافت تندیس واحد نمونه استاندارد استان تهران شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت ISQI در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد و تقدیر از واحدهای برتر استان تهران (۶آذرماه)، به عنوان شرکت بازرسی نمونه استان تهران در سال ۱۳۹۷ انتخاب شد.

این مراسم توسط اداره کل استاندارد استان تهران با شعار “استانداردهای بین‌المللی و چهارمین انقلاب صنعتی” برگزار شد که در آن رئیس، معاون و جمعی از مدیران سازمان ملی استاندارد ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از نمایندگان بخش خصوصی در مجتمع فرهنگی، آموزشی آدینه تهران حضور داشتند.

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد در این مراسم با اشاره به تقدیر از برگزیدگان استاندارد در استان تهران گفت: هر ساله همزمان با روز جهانی استاندارد علاوه بر واحدهای کشوری، تولیدکنندگان در هر استان نیز معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه شاخص‌های استاندارد در سازمان بین‌المللی استاندارد تغییر کرده است، گفت: در مجمع عمومی امسال نیز بحث کمک به استانداردها برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار مطرح شد.

محمود رضا طاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران نیز طی سخنرانی خود در این مراسم ضمن تاکید بر الزام و گسترش استاندارد در زمینه‌های مختلف استان گفت: مهد کودک‌ها باید از جنبه های مختلف از جمله وسایلی که در آن استفاده می‌شود استاندارد باشد. همچنین در نظر داریم سازمان پارکهای شهرداری به تفاهم برسیم تا برای پارک‌های تهران نیز گواهی استاندارد صادر شود.

طاهری با بیان اینکه بیش از ۱۸ تله کابین از انواع مختلف در استان تهران وجود دارد افزود: این نوع خدمات نیز باید همگی استاندارد باشد.

طاهری ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان نیز در تهران تاکنون ۱۰ گواهی برای محصولات شرکت های دانش بنیان در زمینه استاندارد صادر شده است.

در مراسم امروز از ۲۳ شرکت تولیدی برتر در زمینه رعایت استاندارد در استان تهران از جمله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تقدیر شد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پیش از این در همایش روزجهانی استاندارد سال جاری نیز موفق به دریافت لوح تقدیر واحد ارزیابی انطباق نمونه ملی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان واحد نمونه ملی شده است و قریب به ۳۰ سال است در زمینه بازرسی فنی، تست و آزمون، صدور گواهینامه، مشاوره، آموزش و تحقیقات بازار در صنایع خودرو، نیرو محرکه، نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات صنعتی، آسانسور، کالا و خدمات به ارایه خدمات می‌پردازد.

کد خبر 105917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha