کد خبر 105947
۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
آخرین وضعیت قیمت گذاری خودرو

پرشین خودرو: مدت‌ها است که بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت ها است اما در جدیدترین اظهار نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد؛ هنوز هیچ تصمیمی در این باره نگرفته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، مدت‌ها است که بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت خودرو به سر می‌برد و علی رغم اظهارنظر‌های مختلف در این باره هنوز وضعیت قیمت‌ها مشخص نشده و خریداران و بازار خودرو در بلاتکلیفی به سر می‌برد.


در همین رابطه امیرحسین قناعتی مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت  درباره آخرین تصمیمات گرفته شده درباره قیمت خودرو اظهار کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای قیمت گذاری خودرو گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه آنالیز‌های قیمتی به ستاد تنظیم بازار ارائه شده است افزود: نمی‌توانم زمانی برای اعلام قیمت‌های جدید خودرو اعلام کنم و اختیار اینکار در دست ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

 

بازار خودرو

 


پیگیری ها از سازمان حمایت هم گواه نهایی نشدن تصمیم برای افزایش قیمت خودرو داشت.

در همین راستا غلامرضا کاوه سخنگوی سازمان حمایت  با بیان اینکه اطلاعی از تصمیم گیری برای قیمتگذاری خودرو ندارم، گفت: سازمان حمایت، فرایند بررسی تاثیر شاخص‌ها بر قیمت تمام شده را به عنوان گزارش کارشناسی به کمیته خودرو ارائه داده است و این کمیته باید آن را برای تصمیم گیری نهایی به ستاد تنظیم بازار ارسال کند.

آنطور که مشخص است هنوز تصمیم نهایی رای اعلام قیمت های جدید خودرو گرفته نشده است و از یک سو خودروسازان و قطعه سازانی قرار دارند که مدعی ضرر و زیان با قیمت های فعلی هستند و از طرف دیگر مشتریانی که بلاتکلیف مانده و اقدام به خرید و فروش خودرو نمی کنند.

کد خبر 105947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha