بازدید کمیسیون عمران از پروژه آزادراه تهران-شمال

پرشین خودرو: عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از پروژه آزادراه تهران-شمال در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، علیم یارمحمدی از بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: این بازدید روز (دوشنبه 12 آذر ماه) با هدف بررسی روند اجرایی پروژه صورت می گیرد.

52 کیلومتر از آزادراه تهران- شمال قابل بهره برداری است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی حدود 52 کیلیومتر از آزادراه تهران- شمال قابل بهره برداری است و این بازدید با هدف بررسی میزان پیشرفت آزادراه انجام می شود.

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از بخش های مختلف آزادراه تهران-شمال

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از بخش های مختلف آزادراه تهران-شمال انجام می شود، به طوری که بازدید از بخش های ابتدایی در انتهای اتوبان همت صورت گرفته و تا بخش های موازی با تونل کندوان ادامه خواهد داشت
وی افزود: بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از بخش های مختلف آزادراه تهران-شمال انجام می شود، به طوری که بازدید از بخش های ابتدایی در انتهای اتوبان همت صورت گرفته و تا بخش های موازی با تونل کندوان ادامه خواهد داشت.

 

بزرگراه

 

یارمحمدی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از تونل های آزاد راه منتهی به چالوس نیز بازدید صورت می گیرد.

پروژه آزادراه تهران – شمال در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: خوشبختانه روند اجرای پروژه آزادراه تهران – شمال در چند سال اخیر سرعت قابل قبولی به خود گرفته و پیش بینی می شود با شرایط فعلی، این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد./

 

کد خبر 106063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha