بزرگ ترین ساخته هیوندای در آمریکا رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، یک برند کاملا جدید تحت عنوان پالیسید Palisade رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال 2006 میلادی، شرکت خودروسازی هیوندای یک خودروی شاسی بلند بزرگ تحت عنوان "وراکروز" معرفی کرد و تا سال 2013 میلادی به تولید و عرضه آن به بازارهای جهانی مشغول بود، اما بعد از آن جایگزینی برای هیوندای وراکروز معرفی نشد و تنها مدل های 7 سرنشین هیوندای سانتافه بازیگر اصلی هیوندای برای لوکس ترین و بزرگ ترین خودروی شاسی بلند این شرکت بوده است. تا اینکه بلاخره در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، هیوندای از یک برند کاملا جدید در قالب یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ رونمایی کرد.

 



بدون شک مهم ترین ویژگی هیوندای پالیسید، هیکل درشت آن خواهد بود که امکان استفاده از 3 ردیف صندلی و در مجموع امکان حمل 8 سرنشین بزرگسال را فراهم کرده است و این موضوع می تواند تاثیر بسیار خوبی در بازاریابی و فروش این خودرو در سراسر جهان بویژه بازار ایالات متحده آمریکا داشته باشد.

 



برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی شاسی بلند درشت هیکل، شرکت خودروسازی هیوندای یک موتور 3.8 لیتری شش سیلندر را به خدمت گرفته است که دارای چرخه اتکینسون بوده و می تواند خروجی قدرت 291 اسب بخاری در دورموتور 6000 و همچنین گشتاور خروجی 355 نیوتن متری داشته باشد که توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک با یک مبدل گشتاور چند صفحه ای دریافت شده و به سمت تمامی چرخ های اتومبیل ارسال خواهد شد. هرچند این مقدار قدرت و گشتاور پیشرانه کمتر از نیروی تولیدی توسط رقبای این خودرو از جمله تویوتا هایلندر، نیسان پتفایندر و خودروی فورد اکسپلوور خواهد بود.


 

کد خبر 106072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha