پیگیر حل مشکل قطعه‌سازان استان هستیم

پرشین خودرو: مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی بر پیگیری جدی برای حل مشکل قطعه‌سازان استان تاکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی ثابت نگه داشته شدن قیمت خودرو با وجود افزایش هزینه‌ها و قیمت تمام شده و نیز مشکل در تامین برخی قطعات در پی آن کاهش تولید خودرو، خودروسازان و به تبع آن قطعه‌سازان در تامین نقدینگی با مشکل مواجه شدند.

وی ادامه داد: در این میان خراسان رضوی با وجود 350 واحد قطعه سازی به عنوان یکی از قطب قطعه سازی کشور از این شرایط بیشتر متاثر شده است.

وی عنوان کرد : به منظور حل مشکل این واحدها و حمایت از آنها یک خط اعتباری از بانک ملی در قالب خرید دین در دست پیگیری است.

مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: مقرر شد بانک صادرات نیز یک خط اعتباری 300 میلیارد تومانی برای قطعه‌سازانی که با ساپکو کار می‌کنند و خط اعتباری دیگری از همین بانک برای خرید دین قطعه‌سازانی که با سازه گستر مرتبط هستند، اختصاص یابد.

رسولیان تصریح کرد: این موضوع در دست پیگیری است و ضمن آنکه برنامه‌ریزی شده تا با ساپکو برای افزایش سهم خرید از قطعه‌سازان استان مذاکره شود.

وی با بیان اینکه ما خود را ملزم به حمایت از صنعت قطعه‌سازی به عنوان صنعت مهم استان می دانیم، تاکید کرد: همچنین در این راستا از آنان پشتیبانی می‌کنیم.

کد خبر 106074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha