کد خبر 106113
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
خودروساز جاه طلبی که به هدف خود رسید!

پرشین خودرو: تسلاموتورز به تازگی اعلام کرده است که به میزان تولید ۱ هزار دستگاه خودروی برقی دست یافته و این بدان معناست که به هدف خود رسیده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، تسلاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه خودروسازی و تکنولوژی محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلندپروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن، بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و غیره محسوب می شود چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتا بالایی دارند، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشاند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت Electrek آمده است، ایلان ماسک، مدیرعامل و موسس تسلاموتورز روز گذشته در گفتگویی با گزارشگران خاطرنشان کرده است که تسلاموتورز توانسته است به هدف خود یعنی تولید روزانه ۱ هزار دستگاه خودروی تسلا مدل ۳ دست پیدا کند.

 

تسلا موتورز

 


این در حالیست که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان قبلا عنوان کرده بودند که اهداف و برنامه‌های شرکت آمریکایی تسلاموتورز بسیار جاه طلبانه و بلندپروازانه است و این خودروساز هرگز قادر نخواهد بود میزان تولید، عرضه و فروش محصولات خود را به میزانی که برآورد کرده است، برساند. اما حالا با تازه ترین آمارهای منتشر شده می توان دریافت که تسلا با سرعت زیادی در حال نزدیک شدن به اهداف و برنامه هایش است و بدین ترتیب سایر خودروسازان و رقبای بین المللی خود را به چالش کشانده است.

خودروی تسلا مدل ۳ در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت عمومی معرفی و عرضه شد و تسلا پیش بینی کرد که تا پایان سال ۲۰۱۷ قادر خواهد بود بالغ بر ۵ هزار دستگاه از این مدل را به مرحله تولید و عرضه برساند.

به نظر می‌رسد که با افزایش محبوبیت خودروهای برقی بعنوان وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست و همچنین استقبال بی‌نظیر مشتریان و خریداران از این گونه خودروها، شرکت های خودروسازی بیشتری به فکر تولید و عرضه خودروهای الکتریکی، لوکس و قدرتمند افتاده و با یکدیگر بر سر معرفی محصولات بهتر و باکیفیت‌تر به رقابت تنگاتنگی بپردازند.

کد خبر 106113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha