هن تنگ و فوتون تولید داخل در راه سومین نمایشگاه خودرو تهران

پرشین خودرو: سومین نمایشگاه خودرو تهران، میزبان خودروهای «هن تنگ» و «فوتون» تولید داخلی در نمایشگاه امسال خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، در سومین نمایشگاه خودرو تهران که در ابتدای زمستان سال جاری برگزار می شود، شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو که به تازگی به جمع خودروسازان کشور پیوسته است با 2 برند "هن تنگ" و "فوتون" حضور پیدا می کند.

شركت صنایع تولیدی عظیم خودرو در دوره پیشین نمایشگاه خودرو تهران نیز با رونمایی از برند ماهیندرا و مدل های متنوع این خودروسازی در سگمنت های مختلف، توانست یکی از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه تهران را به خود اختصاص دهد.

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار ما، شركت صنایع تولیدی عظیم خودرو، "ساوانا" را از برند فوتون در سومین نمایشگاه تهران نمایش خواهد داد ضمن اینکه از برند "هن تنگ" نیز به احتمال فراوان دو خودروی شاسی بلند ایکس7 و ایکس5 در غرفه عظیم خودرو به نمایش درخواهد آمد.

 



فوتون ساوانا که برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش در آمد، خودرویی اس یو وی با قابلیت های آفرودی مناسب به شمار می رود كه این روزها در حال تحویل به خریداران است.

خودروهای هن تنگ نیز شاسی بلندهای خوش ساختی است که به دلیل آپشن های زیادی که در آن وجود دارد، توانایی جلب نظر بازدیدکنندگان سومین نمایشگاه خودرو تهران، در شهر نمایشگاهی آفتاب را خواهد داشت.

سومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت ایده تجارت هرمس در 18 تا 21 دی ماه امسال میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تهران خواهد بود.

کد خبر 106143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha