زمان پخش فصل سوم برنامه گرند تور مشخص شد + تیزر رسمی

پرشین خودرو: اولین تریلر فصل سوم برنامه گرند تور و همچنین تاریخ انتشار اولین قسمت آن بر روی سرویس آمازون پرایم از سوی تهیه کننده این برنامه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برنامه جنجالی تور بزرگ (The Grand Tour) که با حضور سه مجری محبوب و نام آشنا همچون "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" برای اولین بار در تاریخ 18 نوامبر 2016 پخش شد، حالا به ایستگاه سوم خود رسیده و قرار است که فصل سوم این برنامه هیجان انگیز کمتر از 2 ماه دیگر از سرویس ویدیویی آمازون به صورت هفتگی پخش شود.

با انتشار اولین تریلر از فصل سوم "گرند تور"، می‌توان دید که "جرمی کلارکسون"، "ریچاد هموند" و "جیمز می" سفرهای خود را با اتومبیل‌های سوپر اسپرت، ماشین‌های شاسی بلند و ... ادامه می‌دهند که تاکنون محصولاتی همچون لامبورگینی اوروس، ماشین های عضلانی معروف آمریکایی همچون فورد موستانگ، شورلت کامارو و یا دوج چلنجر، پیکاپ های آفرودی و... در اولین تریلر فصل سوم برنامه گرند تور دیده می شود که جزییات بیشتر آن را می توانید در فیلم زیر تماشا کنید.

همانطور که می دانید، فصل دوم برنامه گرند تور در ماه دسامبر سال گذشته پخش شد، اما فصل سوم آن در تاریخ 18 ژانویه سال آینده میلادی (2019) و کمتر از 2 ماه دیگر بر روی سرویس ویدیویی آمازون به طور هفتگی پخش خواهد شد که پیش بینی می شود همانند فصل های گذشته، فصل سوم این برنامه نیز در 12 قسمت ساخته شود و در صورت موفقیت این فصل، به تولید فصل های بیشتر از این مجموعه هیجان انگیز و خوشحال کردن طرفداران صنعت بزرگ خودروسازی امیدوار بود.


 

کد خبر 106269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha