کد خبر 106308
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
تاکید شهرداری بر حذف طرح زوج و فرد در تهران

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه حذف طرح زوج و فرد منجر به کاهش آلودگی هوای شهر تهران خواهد شد گفت: ما تاکید بر اجرای این طرح داریم و امیدواریم که پلیس در این زمینه با ما همکاری و همراهی داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، محسن پورسیدآقایی  با اشاره به اینکه حذف طرح زوج و فرد در گسترش طرح ترافیک در سطح شهر تهران می‌تواند در کاهش آلودگی هوا موثر باشد، اظهار کرد: طرح ترافیک در واقع باعث کاهش ترافیک است اما طرح زوج و فرد قطعا باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود و ما ناچاریم این طرح را اجرا کنیم.


وی با اشاره به آلودگی هوای شهر تهران گفت: چنانچه حذف طرح زوج و فرد انجام نشود ما نمی‌توانیم شاهد کاهش آلودگی هوای تهران باشیم و علی‌القاعده باید این طرح را اجرا کنیم.

پورسیدآقایی با بیان اینکه تلاش می‌شود در شورای ترافیک این مسئله به صورت کارشناسی شده مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد گفت: البته در زمانی که طرح ترافیک 97 در شورای ترافیک تصویب شد به این موضوع نیز اشاره‌ای شد و در واقع حذف طرح زوج و فرد حلقه دوم طرح کاهش آلودگی هواست.

 

طرح زوج وفرد

 


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: قطعا طرح ترافیک 98 بعد از 15 فروردین ماه 98 اجرا می‌شود چرا که تمام زیرساخت ها و تمهیدات لازم برای اجرای طرح وجود دارد و ما دیگر نیازی به زمان بیشتر برای اجرای طرح نداریم.

وی همچنین به دستاوردهای طرح ترافیک 97 از زمان اجرا تا به امروز اشاره کرد و گفت: دستاوردهای خوبی این طرح داشته است و در واقع ما شاهد کاهش بار ترافیک و همچنین آلودگی هوا و افزایش تعداد روزهای پاک در شهر تهران بوده‌ایم.

پورسیدآقایی در پایان گفت: به زودی جلسه‌ای با حضور اعضای شورای ترافیک برگزار خواهیم کرد و ما تاکید بر حذف طرح زوج و فرد داریم و امیدواریم که پلیس در این زمینه با ما همراه باشد.

کد خبر 106308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha