جدال میان فرزندان پورشه برای اثبات برتری! + ویدئو

پرشین خودرو: برای اثبات برتری، دو فرزند پورشه در یک مسابقه درگ حاضر شده اند تا توانایی های خود را به رخ یکدیگر بکشند و برتری خود را ثابت کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا برای ترتیب دادن یک مسابقه درگ، خودروهای رقیب در مسابقه حاضر می شود تا نماینده شرکت خود باشند و برتری خود را به رقبا دیکته کنند. اما گاهی اوقات این جدال آنقدری عمیق می شود که جنگ میان 2 محصول از یک خانواده شکل می گیرد. همچون جدال پورشه 911 توربو S و خودروی پورشه پانامرا توربو S هیبریدی که هر دو با داشتن مزیت های خاص خود می توانند مدعیان برتری در این مسابقه درگ باشند.

 



در نگاه اول شاید پورشه 911 توربو S در این مسابقه درگ شانس بیشتری داشته باشد و وزن کمتری نسبت به برادر بزرگ تر خود یعنی پورشه پانامرا دارد، اما نباید فراموش کرد که خودروی پورشه پانامرا در این مسابقه قدرتمندترین نسخه موجود یعنی توربو S هیبریدی خواهد بود که علاوه بر پیشرانه قدرتمند هشت سیلندر توربودوقلو، از یک موتور الکتریکی هم کمک می گیرد که جبران سایز بزرگ آن شده و باعث می شود تا شتاب صفر تا صد این خودرو همتراز با خودروهای اسپرت بازار باشد. اما برای دیدن نتیجه این جدال خانوادگی پیشنهاد می کنیم که خودتان فیلم درگ را در پرشین خودرو شاهد باشید.

کد خبر 106357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha