ب.ام.و به فکر یک کارخانه جدید در امریکا

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی «ب.ام.و» برای کم اثر کردن تعرفه های امریکا بر روی محصولات وارداتی به این کشور، به فکر راه اندازی یک کارخانه جدید در این کشور افتاده است.

به گزارش پرشین خودرو، دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی ایالات متحده آمریکا برای حمایت از تولید و اشتغال داخلی کشور خود، تصمیم به اعمال تعرفه بر روی کالاهای وارداتی به این کشور کرده است و همین موضوع موجب شده تا شرکت های بزرگ خارجی بویژه خودروسازان خارجی که فعالیت خوبی در کشور آمریکا دارند، با یک چالش جدید روبرو شده و تعرفه زیاد واردات باعث شده تا بازار فروش خود را در معرض خطر ببینند.

در این بین شرکت خودروسازی "ب ام و" را می توان یکی از بزرگ ترین دارندگان سهم فروش اتومبیل در ایالات متحده آمریکا دانست که تنها خودروهای شاسی بلند خود را در خاک آمریکا تولید می کند و از طریق واردات، برخی از قطعات مورد نیاز شاسی بلندهای تولیدی خود را تامین می کند.

حال باتوجه به تعرفه های اعمالی از سوی دونالد ترامپ بر روی واردات کالا بویژه اتومبیل و قطعات آن، شرکت خودروسازی "ب ام و" به فکر راه اندازی یک کارخانه جدید در ایالات متحده آمریکا افتاده است تا بازار فروش خود را به دلیل افزایش قیمت ها از دست ندهد.

 

خط تولید ب ام و


در این خصوص مدیرعامل شرکت خودروسازی ب ام و درجریان نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا و در مصاحبه با خبرنگار رویترز اعلام کرد که ما در موقعیتی هستیم که می توانیم در خصوص راه اندازی یک کارخانه تولیدی جدید در خاک آمریکا فکر کنیم، هرچند تاکنون هیچ تصمیمی در رابطه با این کار گرفته نشده است، اما کارخانه دوم این شرکت می تواند تولید کننده پیشرانه های محرک و همچنین سیستم های انتقال قدرت باشد.

در صورت راه اندازی کارخانه جدید تولید موتور و سیستم های انتقال قدرت در خاک آمریکا، قطعات مورد نیاز شاسی بلندهای بی ام و X3، X4، X5، X6 و همچنین در آینده خودروی شاسی بلند کاملا جدید X7 تامین خواهد شد و علاوه بر این، کارخانه جدید بی ام و می تواند قطعات مورد نیاز خودروهای تولید شده در کارخانه این شرکت واقع در شهر "سن لوئیس پوتوسی" کشور مکزیک را تولید کند که قرار است در آینده میزبان تولید نسل جدید خودروی سری 3 باشد.

کد خبر 106376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha