رفتار عجیب مدیرعامل بهمن موتور و اعلام قیمت بی30

داستان بهمن موتور و خودروهای بسترن و هاوال هر روز پیچیده تر می شود و رفتار غیرحرفه ای برخی مدیران این شرکت بر این پیچیدگی ها افزوده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از اوایل هفته پیش بود که شاهد اعتراض مشتریان بسترن بی 30 و هاوال اچ2 در شرکت بهمن موتور بودیم.

این اعتراض زمانی که با رفتار غیر حرفه ای و بی اعتنایی مدیران این شرکت خودروسازی مواجه شد، با گسترش یافتن به وزارت صنعت نیز کشیده شد که بنا بر اعلام حاضران در تجمع مقابل وزارت صنعت، قول هایی از جانب این وزارت خانه به معترضان مبنی بر پیگیری داده شده است.

بعد از تجمع وزارت صنعت، تجمع دیگری را در مقابل شرکت بهمن موتور شاهد بودیم که این بار افزایش جمعیت به 100 تا 150 نفر رسید که در خلال آن تجمع، شکایتی به 3 نهاد دولتی از سوی معترضان تنظیم و به امضای حاضران در مقابل شرکت بهمن موتور رسید که در این تجمع بر خلاف اعتراضات قبل هیچ کدام از مدیران اصلی این شرکت در جمع معترضان حاضر نشدند.

این اتفاقات اما تمام ماجرا نبود، خریداران این شرکت که تا پیش از این امید بسیاری به پیگیری مشکل خود از طریق شرکت داشتند به این نتیجه رسیدند که در این شرکت کسی به فکر منافع آنان نیست که مهمترین عامل آن را می توان خبری دانست که شرکت بهمن موتور به برخی از رسانه ها برای انتشار، ارسال کرده بود.

این خبر که واکنش بسیاری در میان این خریداران و در فضای مجازی برانگیخت، در این خبر معترضان عوامل وابسته به ضدانقلاب قلمداد شده بود و به بهانه انتشار اخبار آن در رسانه های معاند، این تجمعات را برنامه ریزی گروه های معاند نظام مستقر در خارج از کشور و عوامل داخلی آنان دانسته بود(!).

واکنش های مردمی به انتشار این خبر به قدری شدید شد که برخی رسانه های مردمی حوزه خودرو این رپورتاژ را از خروجی خود حذف کردند.

لازم به ذکر است که بسترن بی30 در اردیبهشت ماه سال جاری 59 میلیون تومان قیمت داشت که به ترتیب در تیر، مرداد، نیمه آبان قیمت این خودرو به 69، 79 و 106 تغییر یافت و بنا بر اذعان مدیرعامل این شرکت، در نهایت به 124 میلیون تومان خواهد رسید.
 

کد خبر 106378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاوال ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    3 0
    واقعا باعث تأسف این طرز برخورد !!!!
  • محمدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    3 0
    این ماشین تحویل فوری جدود 59 ت (البته نمایندگی نداشت) تو بازار هم 65 ت قیمت داشته تو اردیبهشت و خرداد 97. اینا پول رو اون موقع گرفتن (52ت) بعد الان کدوم عقلی میگه 124 ت باید حساب کنن در صورتی که تو بازار راحت میشه 130 خرید. نکته بعد هم این که تا 20 روز پیش هم قیمت شرکت بوده 104 ت و هاوال تحویل مهر و آبان باید تا یک ماه قبل اش تکمیل میشدن(یعنی زمانی که قیمت شرکت رو 104 -106 بوده) شرکت صبر کرده 125 رو اعلام کنه بعد بگه بیاید تکمیل وجه. این .... هست یا نه؟؟؟
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 0
    واقعا که به شعورتون توهین میکنن باز شما میرید ازشون ماشین میخرید نمیدونم ملت ما کی از خواب پا میشن؟
  • یکی از گول خوردگان!! ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    11 0
    واقعا متأسفم برای شرکت بهمن که بطور آشکار و در روز روشن اینقدر راحت از اعتماد من و امثال من سوء استفاده کرد! خداوند ازتون نگذره که فقط مردم رو توی ضرر کردنهاتون شریک میکنید.😠😠
  • محمدرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    دوستان میگن شعور و... اصلا این چه حرفیه! بازار تورمی هست و اكثر مردم تبدیل به دارایی كردن ریالشون رو. مگه ملت دلار١٩ ت رو صف نكشیدن الان٥٠ درصد رفتن تو ضرر، اصلا تصور نكنید كه اون نوسان كاره خود بازار بود، اون كه از ملت و مردم خودش رو ارز هم نوسان میگیره معلومه كیه، وقتی عملكرد اونا این شكلی باشه ، از امثال بهمن خودرو چه انتظاری هست. خوب ما هم اون روز گفتیم به جای این كه بریم یه هایما یا همین هاوال رو نقدی ١٤٠ ت بخریم، بریم ثبت نام كنیم و یه ماشین صفر چینی بعد از مدت ها بخریم. گفتیم بهمن خودرو خصوصی هست و بدقولی نمیكنه ، نگو اون خودش رییس... هاس. افزایش قیمت هم حقیقتا اشكال نداره و یه جایی به حقه ولی این شكلی كه دعوت نامه نزنی بعد یه ماه سود تاخیر بدن، جاش ٢١ت بزارن روش ، نوبره. به شخصه تعزیرات اقدام كردم ، دوستان هم تجمع رو بی خیال بشن و از تعزیرات پیگیری كنن، اون٢١ ت آخر به راحتی قابل بازگشته.
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    1 0
    دوستان لطفا فقط یه نگاهی به صورت های مالی منتهی به 97/6/31 (یاداشت 6 موجودی کالا) حسابرسی شده بیاندازید. بهای تمام شده سواری بسترن حدود 563میلیون ریال است.اگر واقعامدیران بهمن صداقت داشته وطبق اطلاعیه خودشان مشتری مدار هستند علت این افزایش حدود 2برابری را با مستندات ارایه نمایند.
  • یاسر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    0 0
    گروهی یا کانالی هست که زمان تجمع را بشود متوجه شد.
  • یاسر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    0 0
    من هاوال تویل آبان هستم. گروه یا کانال یا ارتباط با بقیه مشتریان ناراضی بهمن موتور کجاست