«مازراتی» به طور موقت بیش از 3000 کارگر را اخراج می کند!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر آماده است تا کارخانه Mirafiori واقع در شهر تورین ایتالیا را به طور موقت تعطیل کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کارخانه Mirafiori که در شهر تورین کشور ایتالیا واقع شده اند، محلی برای تولید شاسی بلند "مازراتی لوانته" خواهد بود و از این کارخانه است که نیاز بازارهای جهانی به خودروی شاسی بلند مازراتی لوانته تامین می شود. اما اخیرا کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" اعلام کرده است که به دنبال فروش بسیار پایین مازراتی لوانته در بازارهای جهانی، آماده است تا این کارخانه را به طور موقت تعطیل کند.

تصمیم کمپانی "فیات کرایسلر" که از ماه ژانویه سال 2019 میلادی عملی خواهد شد، در مرحه اول 2445 کارگر را به خانه می فرستد و سپس تا تاریخ 4 مارس 2019 میلادی، حدود 800 کارگر و کارمند دیگر هم به جمع 2445 نفر اضافه خواهد شد تا در مجموع شاهد بیکاری موقت 3245 نفر از سوی شرکت خودروسازی مازراتی و کمپانی خودروسازی "فیات کرایسلر" در پی کاهش فروش بسیار شدید مازراتی لوانته باشیم.

البته همانطور که گفتیم، این تعداد کارگر و کارمند به طور موقت اخراج خواهند شد و دوره استراحت اجباری آنان تا 31 دسامبر سال 2019 میلادی، یعنی از ابتدای سال تا انتهای سال 2019 میلادی خواهد بود که در این مدت زمان با حمایت کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر و همچنین دولت ایتالیا، حقوق کمتری دریافت می کنند تا در شرایط مناسب و شاید توقف تولید مازراتی لوانته و اختصاص کارخانه Mirafiori به تولید یک اتومبیل دیگر، شاهد بازگشت آنان به کار باشیم.

در طول این مدت، برنامه دیگر کارکنان طی کردن دوره های آموزشی تکنولوژی ماشین های الکتریکی و هیبریدی خواهد بود. چرا که شرکت Mirafiori در حال آماده شدن برای تولید ماشین های الکتریکی از سال 2020 میلادی است و این احتمال وجود دارد که میزبان تولید خودروی فیات 500 الکتریکی باشد.
 

کد خبر 106427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha