کد خبر 106430
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
افزایش نرخ کرایه تاکسی نداشتیم

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش دوباره نرخ کرایه تاکسی امسال نداشته‌ایم، گفت: اگر راننده ای هزینه اضافه دریافت کرد، شهروندان گزارش دهند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، شهروندان  خواستار رسیدگی به موضوع گرانفروشی تاکسی ها شدند.

هموطنان عنوان کردند«سلام مسیر مثلا ۵۰۰تومانی با ۲۰ افزایش میشود ۶۰۰تومان ولی تاکسی ران ها ۷۰۰ت می گویند یعنی ۴۰ افزایش در کرایه تاکسی و از طرف دیگر هم هنگام حساب کرایه به بهانه فقدان پول خرد ، ۸۰۰تومان حساب می کنند. برخی مسیر ها هم بخاطر چند قیمته بودن قیمت قبلی حال افزایش قیمت را با قیمت بالا حساب می کنند.»

علیرضا قنادان مدیرعامل شرکت تاکسی‌رانی شهر تهران در این باره  گفت: دریافت کرایه اضافه تخلف است، شهروندان باید این موضوعات را به 1888 و یا شماره 48048 اطلاع دهند.

 

نرخ کرایه تاکسی

 


وی با بیان اینکه این موضوع توسط حوزه نظارت و کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی رسیدگی می‌شود، گفت: یکی از پرترافیک‌ترین قسمت‌ها در سازمان تاکسی‌رانی همین بخش است و در موارد زیاد با رانندگان متخلف برخورد و مبلغ اضافه را بازمی‌گردانیم.

مدیرعامل شرکت تاکسی‌رانی شهر تهران از شهروندان خواست هر گونه تخلف را گزارش دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش دوباره نرخ امسال نداشته‌ایم، گفت: فقط در اردیبهشت ماه 12.5 درصد این نرخ‌ها به طور متوسط افزایش یافت.

کد خبر 106430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha