نامه سرگشاده کارگران 2قطب خودروسازی به مدیران عامل

پرشین خودرو: آیا كسانی كه به فكر كارگر ایرانی نبوده و تابعیت خارج از كشور دارند دلشان برای كارگران ایرانی می‌سوزد؟ آیا با جلسات با رسانه‌ها یا برخی از خبرنگاران با ارائه اطلاعات غلط قصد ندارند این جو را ملتهب کنند؟

به گزارش پرشین خودرو، كارگران زحمتكش ایران خودرو و سایپا در نامه ای سرگشاده خطاب به دو مدیرعامل شرکت های خودروساز نوشتند:

آقایان مدیران‌عامل، اخیراً مشكلات پیش‌آمده در صنعت خودروسازی موجب نگرانی كارگران در این بخش گردیده است.

شرایط فعلی كارگران ما را به یاد هفت‌تپه و ... می‌اندازد كه كارخانه دچار مشكل مالی و مدیریتی و ... شد و سپس دولت را جهت كاری كه خودش انجام داده به میدان كشید و بحران امنیتی بوجود آورد. در شركت‌های خودروساز، ما نیز نگران چنین وضعیتی هستیم زیرا نماینده بخش خصوصی در تصمیمات هیأت مدیره خودروسازان نقش دارد. بخش خصوصی كه در طول این بحران در صنعت خودروسازی از ارسال قطعات و ناقص شدن خودروهایی كه به مردم تعهد می‌شود نقش بسیاری را ایفا كرده است.

حال آقایان مدیرعامل؛ آیا این شبهه پیش نمی‌آید كه بخش خصوصی با ایجاد مشكل برای این صنعت، بخواهد در آینده نسبت به خرید از شركت‌های خودروساز اقدام نماید؟

این بخش خصوصی كه در طول این بحران حدود 3000 كارگر خود را اخراج نموده آیا بعد از خرید و ایجاد درآمد با اخراج هزاران كارگر شركت‌های خودروساز، بیكاری را افزایش نمی‌دهد و فقط و فقط به فكر سود بیشتر نیست؟

 



آیا كسانی كه به فكر كارگر ایرانی نبوده و تابعیت خارج از كشور دارند دلشان برای كارگران ایرانی می‌سوزد؟ آیا با جلسات با رسانه‌ها یا برخی از خبرنگاران با ارائه اطلاعات غلط قصد ندارند این جو را ملتهب نمایند؟

آقایان مدیرعامل؛ نمی‌دانم آیا شما از این فكر آن‌ها مطلع هستید یا خدایی نكرده بی‌تفاوت از كنار آن می‌گذرید؟

آقایان مدیرعامل؛ بدانید كه چندین هزار كارگر خودروسازی چشم امید به خداوند و سپس به شما دارند.

آقایان مدیرعامل؛ امید است كه نان زن و بچه ما كه اول خداوند بزرگ روزی می‌نماید و سپس انسان‌ها می‌توانند در آن نقش داشته باشند، شما نیز از این موضوع سرافراز بیرون بیایید.

به امید خدا

منبع: صراط نیوز

کد خبر 106502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha