واکنش مدیرعامل بهمن موتور به عکاسی مشتری ناراضی!

در ویدئویی که به پایگاه خبری پرشین خودرو ارسال شده است، واکنش عصبی مدیرعامل بهمن موتور به خانمی را که قصد عکاسی یا تصویربرداری از وی را دارد، مشاهده خواهید کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این ویدئو که در نخستین تجمع خریداران هاوال و بسترن در شرکت بهمن موتور و به تبع آن جلسه این مشتریان با مدیرعامل بهمن موتور ضبط شده است، محمد ضرابیان را در حال گفت و گو با این مشتریان ناراضی نشان می دهد.

در میانه های سخنان مدیرعامل بهمن موتور در جلسه، گویا خانمی تصمیم به فیلمبرداری یا گرفتن عکس از مدیرعامل بهمن موتور می گیرد که ناگهان با واکنش تند وی مواجه می شود!

در این ویدئو آقای ضرابیان با عصبانیت و تحکم دور از انتظار از مشتری می خواهد که گوشی همراه خود را خاموش کند و عکس نگیرد و چند قدمی را نیز به سمت این خانم می رود تا گوشی را از نامبرده بگیرد و خوشبختانه در میانه راه پشیمان می شود.

این ویدئو به دلیل شرایط حاکم بر جلسه از کیفیت بالایی برخوردار نیست که از این بابت از شما کاربران عزیز پرشین خودرو پیشاپیش عذرخواهی می کنیم.

کد خبر 106509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سالار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    4 0
    از اونای گردن کلفت که میگن این آقاست
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    4 0
    من خودم جزء ثبت نامیهای بهمن موتورهستم.واقعا تا قبل از اینکه ماشین ثبت نام کنم فکر میکردم بهمن موتور به مشتری اهمیت میده وپاسخگو هست.ولی الان مدتیه که شناختمشون ومیبینم که خیلی بدتراز بقیه خودرو سازها هستند.
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    0 0
    لطفا اطلاع رسانی بشه که باقی خریداران هم برای حضور بتونن بیان... بهمن موتور عجب موجودی شده، انحصار تمامی قطعات حساس ایران خودرو و سایپا رو هم گرفته الان که داره سهام اون ها رم کم کم تو بورس میخره. خدا آخر عاقبت مارو با اینا به خیر کنه.