درگ هیجان انگیز میان مطرح ترین اسپرت های روباز جهان + ویدئو

پرشین خودرو: با آماده کردن یک ویدیو، بار دیگر شما را دعوت به دیدن یک رقابت هیجان انگیز میان خودروهای اسپرت معروف جهان می کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، رقابت در مسابقات همیشه می تواند جذاب باشد، اما این رقابت برای ما در دنیای خودرو جذابیت بیشتری خواهد داشت و زمانی این جذابیت به بالاترین حد خود می رسد که شاهد رقابت اتومبیل های هم کلاس با یکدیگر، آن هم به تعداد بالا باشیم. حال پیرو این موضوع پرشین خودرو فیلمی از رقابت درگ میان خودروهای اسپرت روباز جهان آماده کرده است که تماشای آن جذابیت زیادی برای علاقه مندان به دنیای خودرو خواهد داشت، بویژه علاقه مندان به خودروهای اسپرت اروپایی.

در این رقابت درگ که فیلم آن توسط پرشین خودرو آماده شده است، می توانیم شاهد رقابت چهار اتومبیل روباز اسپرت در کنار یکدیگر باشیم که شامل مکلارن 570S اسپایدر، مرسدس بنز AMG GT C رودستر، آئودی R8 V10 اسپایدر و همچنین در پایان شامل خودروی دوست دار محیط زیست ب ام و، یعنی i8 رودستر خواهیم بود که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، یک رقابت سراسر اروپایی و هیجان انگیز به همراه سورپرایزهای ویژه ترتیب داده اند که پیشنهاد می کنیم برای از بین نرفتن جذابیت ویدیو جزییات بیشتر آن را در فیلم شاهد باشید.

کد خبر 106593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha