کد خبر 106594
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
تولید کشتی جنگی پیشرفته برای گشت زنی در ساحل

پرشین خودرو: نیروی دریایی ارتش آمریکا کشتی جدیدی را برای گشت زنی ساحلی و انجام ماموریت های رزمی به کار گرفته که استفاده آزمایشی از ان در دریاچه میشیگان به اتمام رسیده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، نیروی دریایی ارتش آمریکا کشتی جدیدی را برای گشت زنی ساحلی و انجام ماموریت های رزمی به کار گرفته که استفاده آزمایشی از آن در دریاچه میشیگان به اتمام رسیده است.


این کشتی که از سال آینده مورد استفاده قرار می گیرد، LCS 15 نام دارد و با همکاری شرکت لاکهید مارتین ساخته شده است. استفاده از فناوری های جدید استفاده از این کشتی در نزدیکی سواحل را ممکن می کند و در عین حال می توان از آن برای انجام ماموریت در آب های عمیق هم استفاده کرد.
 

 

کشتی



قابلیت مانور بالا برای شناسایی و تعقیب اهداف، قابلیت درگیری با اهداف دریایی و هوایی و شناسایی و ردگیری آنها، پشتیبانی هوایی و امکان نصب و به آب انداختن قایق های کوچک و سیستم های خودکار کنترل مکانیزه از جمله امکانات این کشتی جدید جنگی است.

قرار است برخی مدل های این کشتی ها به توانایی هایی برای مقابله با زیردریایی های مهاجم و انجام عملیات جنگی ویژه در دریا مجهز باشند. این کشتی 118 متر طول و 3400 تن وزن دارد و برخی سیستم های ناوبری و هدایت نیمه خودکار هم بر روی آنها نصب شده است.

توربین ترکیبی دیزلی و بنزینی و سیستم نیروی محرکه واترجت که سرعت حرکت این کشتی را به حداکثر 83 کیلومتر در ساعت می رساند از جمله ویژگی های مثبت آن است. دو هلکوپتر H-60 و سه پهپاد MQ-8B or MQ-8C هم می توانند بر روی سطح این کشتی فرود آیند.

کد خبر 106594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha