کد خبر 106598
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
پرونده تخلف ۴۰ شرکت حمل و نقل کالا رسیدگی شد

پرشین خودرو: کمیسیون ویژه ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در نیمه آذر ماه امسال، در ۶ استان، به پرونده تخلف ۴۰ شرکت حمل و نقلی رسیدگی و احکام حقوقی لازم را صادر کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات این سازمان با بیان این خبر گفت: در اجرای بند 4 ابلاغیه مورخ 22 خرداد سال‌ جاری و با همکاری کارشناسان ستادی و استانی در زمینه اقدامات میدانی نظارت و برخورد با تخلفات در برخی از پایانه‌های بار و مراکز فعالیت شرکت‌ های حمل و نقلی، با تشکیل کمیسیون‌های اضافی و عدم پرداخت کرایه رسیدگی و احکام حقوقی برخورد با این تخلفات صادر و به اجرا درآمده است.

 

حمل ونقل

 


وی افزود: بر اساس گزارش عملکرد کمیسیون‌های ویژه ماده 12در 6 اداره‌کل استانی به 40 پرونده تخلف رسیدگی شد که بر اساس تصمیمات متخذه 3 شرکت لغو پروانه فعالیت، 13شرکت جریمه نقدی، 5 شرکت به تذکر کتبی محکوم و 19 شرکت نیز برائت شدند.
بنی‌ اسدی تعداد کل پرونده‌های رسیدگی شده از ابتدای تشکیل کمیسیون ویژه ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکتها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای از دهه دوم خرداد تاکنون را 1544 پرونده اعلام کرد و افزود: براساس آرای صادره 155 شرکت به لغو پروانه فعالیت، 790 شرکت به جریمه نقدی، 205 شرکت تذکر کتبی محکوم و برای 394 شرکت حکم برائت صادر شد.

کد خبر 106598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha