«کوپا» با شهر خودرو به شهر آفتاب می رود

پرشین خودرو: مجموعه شهر خودرو که فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ریگان خودرو را بر عهده دارد، در سومین نمایشگاه خودرو تهران حاضر می شود.

به گزارش پرشین خودرو، شهر خودرو که یک مجموعه خدماتی در حوزه خودرو محسوب می شود و در جاده مخصوص تهران-کرج واقع شده است، به عنوان سازمان فروش شرکت ریگان خودرو در سومین نمایشگاه خودرو تهران شرکت می کند.

ریگان خودرو در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران در سال گذشته توانست با نمایش و معرفی خودروهای کوپا، یکی از پر بازدیدترین غرفه های نمایشگاه تهران را به خود اختصاص دهد.

خودروهای کوپا هر چند در مقطعی با مشکلاتی از قبیل شماره گذاری مواجه شده بود اما این روزها با رفع این مشکل حضوری پرقدرت در بازار داشته است.

 



شهر خودرو در حالی در نمایشگاه خودرو تهران شرکت می کند که در این مدت سعی داشته است تا این مجموعه را به عنوان یک هایپرمارکت خودرویی مجهز در ایران مطرح کند که همکاری با برند های مطرح خودروسازی موید این موضوع است.

سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به عنوان بزرگترین رویداد خودرویی کشور از 18 تا 21 دی ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود

کد خبر 106610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha