کد خبر 106680
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
اقدام اخلاقی راننده تاکسی در تایلند +تصاویر

پرشین خودرو: راننده تاکسی اهل تایلند با عمل انسانی که برای یک گردشگر خارجی انجام داد، سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، یک راننده تاکسی اهل تایلند به خاطر اقدام اخلاقمندانه اش مورد تمجید کاربران اینترنت قرار گرفت. "ویراپول کلامسیری" مبلغ حدود 10000 دلار پول نقد یک توریست آمریکایی را که در تاکسی جامانده بود دوباره به او بازگرداند. این توریست صبح روز سه‌شنبه کیف پول خود را حین مراجعه به فرودگاه گم کرده بود. " جری آلن هارت" در حضور تعدادی از کارکنان فرودگاه بانکوک در ساعت 8.30 عصر کیف پول خود که مبلغ 9800 دلار در داخل آن بود را از این راننده تحویل گرفت.


راننده تاکسی

 

ویراپول گفت هنگامی که در صبح روز سه شنبه مشغول تمیز کردن تاکسی خود بود این کیف پول پارچه ای را در صندلی عقب و در کف ماشین پیدا کرد. او پس از باز کردن کیف مبلغ 9800 دلار آمریکا به همراه یک شماره تلفن همراه را در آن پیدا کرد. او بلافاصله با یک رادیوی محلی در بانکوک تماس گرفت و از آنها برای پیدا کردن صاحب کیف کمک خواست. در بعد از ظهر روز سه شنبه پلیس فرودگاه با او تماس گرفت و اعلام کرد که کیف پول متعلق به یک توریست آمریکایی است که شکایتی مبنی بر مفقود شدن کیفش حین رفتن به فرودگاه مطرح کرده است. ویراپول بلافاصله در سالن فرودگاه حاضر شد و کیف را به صاحبش تحویل داد.

توریست آمریکایی در حالی که از پیدا شدن پول هایش بسیار خوشحال بود، از این راننده تاکسی باوجدان تشکر کرد و صداقت او را ستود. او در مورد سفرش به تایلند گفت که تاکنون پنج بار به تایلند سفر کرده و در این فکر بود که بقیه عمر خود را در این کشور با مردمانش که مودب و همیشه خندان هستند بگذراند.

این گردشگر گفت پس از این اتفاق او مطمئن شده که می خواهد بقیه عمر خود را در این کشور سپری کند.

 

کد خبر 106680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha