کد خبر 106692
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
پیاده روی اجباری برای کارکنان شهرداری+سند

پرشین خودرو: معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی طی دستورالعملی به ۲۲ منطقه تهران تأکید داشته است که هر منطقه می‌بایست ۸۰ نفر از پرنسل و خانواده‌هایشان را برای پیاده روی خانوادگی اعزام کنند.

به گزارش پرشین خودرو، پیاده‌روی خانوادگی کارکنان شهرداری تهران روز پنج‌شنبه 22 آذر ماه ساعت 8:30 روبروی درب اصلی پارک طالقانی برگزار خواهد شد و معاونت توسعه منابع انسانی اداره کل رفاه،تعاون و خدمات اجتماعی دستورالعملی را برای برگزاری این مراسم به اداره کل رفاه 22 منطقه شهرداری تهران ابلاغ کرده است.

در این دستورالعمل به برگزاری این مراسم و همچنین نحوه اعزام افراد اشاره شده است اما نکته‌ای که در برگزاری این مراسم سوال برانگیز و تعجب آور است تاکید این معاونت بر سهمیه مناطق به طوری که در این دستورالعمل آمده است که مناطق 22 گانه می بایست نسبت به ثبت نام و اعزام 80نفر (دو دستگاه اتوبوس) از پرسنل به همراه خانواده‌های محترم آن‌ها و سایر واحدهای تابعه شهرداری تهران 50 درصد از کل پرسنل واحد مربوطه، جهت شرکت در همایش اقدام نماید.

برگزاری مراسم‌های این چنینی قطعا برای سلامتی افراد موثر و مفید خواهد بود و هیچ کس مخالف نیست اما تاکید مسئولان شهرداری تهران و برگزاری مانورهای این چنین جای تعجب دارد.

 

 

 

 

کد خبر 106692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha