کد خبر 106729
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
مسافران جاده‌های شمالی بخوانند

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 21 آذر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 آذرماه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 21 آذرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 آذرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 23 آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی همچنین یادآورشد: در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 آذرماه 97 از این محور ممنوع است.

کد خبر 106729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha