با گران‌فروشی غرفه‌ها در ایستگاه راه آهن تهران برخورد می‌شود

پرشین خودرو: مدیرکل راه آهن تهران از آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه از غرفه‌های ایستگاه راه آهن پایتخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی‌نژاد مدیرکل راه آهن تهران گفت: در این طرح که با هدف جلوگیری از گران فروشی و با مشارکت پلیس راه آهن و بازرسان اداره کل راه آهن تهران از غرفه‌های ایستگاه راه آهن تهران شروع شده است، از تمام غرفه‌های ایستگاه‌های راه آهن تهران بازرسی به عمل آمده و با سودجویان و گران فروشی اجناسی که فاقد قیمت و تاریخ تولید و مصرف باشد برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: سرکشی و بازدید از مجموعه رستوران‌های ایستگاه راه آهن تهران (فود کورت) به لحاظ نظارت بر امور بهداشتی و نظافتی امری مهم است و گران فروشی هرنوع کالا غیرقانونی است و کلیه کالا‌ها باید درج قیمت داشته باشند.

 

راه آهن

 


وی ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات، به بهانه تغییر نرخ ارز غیر قابل پذیرش بوده و در اسرع وقت نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد و براساس قرارداد، با بهره برداران غرفه‌ها مطابق مقررات مندرج و براساس قانون، برخورد خواهیم کرد.

هادی نژاد گفت: بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در دستور کار کارشناسان خدمات ایستگاهی است تا از هرگونه گران فروشی به صورت جدی جلوگیری شود و بهره برداران باید با ارائه فاکتور معتبر و محاسبه سود منطقی در کلیه ایستگاه‌های اداره کل راه آهن تهران به ارائه خدمات به مسافران بپردازند.

کد خبر 106775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha