کد خبر 106779
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹
یک سال بدون گوشی هوشمند همرا با جایزه

پرشین خودرو: یک شرکت تجاری در آمریکا به مردم قول داده که اگر بتوانند یک سال بدون گوشی هوشمند زندگی کنند، جایزه ای صدهزار دلاری دریافت خواهند کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، شرکت «ویتامین واتر» روش شرکت در این رقابت را نیز اعلام کرده است. کاربران علاقمند باید پستی را در توئیتر یا اینستاگرام خود ارسال کنند. البته آنها می توانند برای این کار از گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

این پست باید حاوی هشتگ هایی مانند#nophoneforayear و #contestباشد. همچنین کاربر باید توضیح دهد که اگر نتواند به وعده اش عمل کند چه اقدام جایگزینی را انجام می دهد. آخرین فرصت برای شرکت در این رقابت ۸ ژانویه سال ۲۰۱۹ است.

شرکت «ویتامین واتر» در تاریخ ۲۲ ژانویه افراد شرکت کننده در این رقابت را انتخاب می کند و به آنها یک گوشی تلفن همراه قدیمی مدل سال ۱۹۹۶ خواهد داد.

افراد شرکت کننده در رقابت تا پایان سال ۲۰۱۹ حق استفاده از هیچ گوشی هوشمند یا تبلتی را نخواهند داشت؛ حتی اگر این گوشی ها و تبلت ها متعلق به افراد دیگری باشند.

البته این افراد می توانند از لپ تاپ یا رایانه های رومیزی استفاده کنند. همچنین استفاده از گوگل هوم یا آمازون اکو هم بدون اشکال است.

افرادی که بتوانند یک سال بدین شکل زندگی کنند ۱۰۰ هزار دلار و اشخاصی که شش ماه بدون گوشی های هوشمندشان قادر به زندگی باشند ۱۰ هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد. افرادی که مدعی رعایت قوانین این رقابت باشند بعد از پایان مدت زمان اعلام شده باید در یک آزمون آشکار ساز دروغ هم شرکت کنند.

کد خبر 106779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha