حضور سازمان هواپیمایی کشور در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام حضور این سازمان در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته گفت: سازمان هواپیمایی کشوری روز دوشنبه ۲۶ آذر ماه اقدام به برگزاری چند برنامه خبری خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، رضا جعفرزاده، مدیرروابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت این سازمان در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته خبر داد و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری مانند سنوات گذشته با تمام توان در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

جعفرزاده با اشاره به حضور علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این نمایشگاه گفت: علاوه بر روز افتتاحیه، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در روز دوشنبه نیز در نمایشگاه حضور دارد. در این روز سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به برگزاری چند برنامه خبری خواهد کرد.

به گفته وی، بخش‌های مختلف سازمان هواپیمایی کشوری شامل استاندارد پرواز، ایمنی، دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی، دفتر عملیات و ... در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضور خواهند داشت.

گفتنی است سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته به همت وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان‌ماه در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره ۹-۲۲۸۹۳۰۰۸ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه کنند.

کد خبر 106784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha