کد خبر 106789
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
نگاهی به سوابق سکاندار جدید ایمیدرو

پرشین خودرو: در حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر خداداد غریب پور به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) منصوب شد.

به گزارش پرشین خودرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران که با نام «ایمیدرو» شناخته می شود از شرکت‌های مهم هلدینگ دولتی فعال در بخش معدن جمهوری اسلامی ایران است که دارای 8 شرکت اصلی و 55 شرکت عملیاتی در زمینه صنایع فولاد، آلومینیوم، مس، سیمان و مواد معدنی می‌باشد و تقریباً نیمی از کل صنعت کشور را در اختیار دارد.

براساس این گزارش، سکان‌دار جدید ایمیدرو از مدیران پاک‌دست و لُرتبار استان کهگیلویه وبویراحمد به شمار می‌آید که در نتیجه‌ توان مدیریتی به این جایگاه رسیده است.

دکتر غریب‌پور از جمله مدیرانی است که در جوانی و با کمتر از 26 سال سن به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد منصوب شد. فعالیت در شرکت کشت و صنعت، هلدینگ سیمان و پتروشیمی شازند از جمله دیگر سوابق اجرایی-مدیریتی وی به حساب می‌آید.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از تلاش‌های جمشید ملارحمان در طول دوران حضورش در ایمیدرو به عنوان سرپرست این سازمان، قدردانی کرد. پیش از سرپرستی ملارحمان، دکتر مهدی کرباسیان رئیس ایمیدرو بود که به دلیل قانون بازنشستگی از این مسئولیت با احترام به قانون مصوب استعفا کرده بود. کرباسیان که بنیان‌گذار سازمان تامین اجتماعی بود، در دوران خدمتش سمت های متعددی در وزارت اقتصاد، نفت، صنعت و رفاه بر عهده داشت.

کد خبر 106789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha