کد خبر 106802
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶
به ساعت دیواری بگویید بیدارتان کند!

پرشین خودرو: شرکت آمازون یک مدل ساعت دیواری کلاسیک اما هوشمند موسوم به "ساعت دیواری آمازون اکو" با قیمت پایین 30 دلار معرفی کرده است که با دستیار هوشمند "الکسا" سازگار می‌شود و می‌توان آن را برای زنگ هشدار صبح‌ها تنظیم کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، ساعت دیواری آمازون اکو بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت. اولین بار در ماه سپتامبر اعلام شد، یک ساعت آنالوگ که می‌تواند برای زنگ هشدار تنظیم شود و شمارش معکوس را نمایش دهد، با قابلیت سازگاری با دستیار هوشمند "الکسا"(Alexa) با قیمت 30 دلار به فروش می‌رساند.
 
برای استفاده هر چه بیشتر و مفیدتر از این ساعت دیواری، شما باید آن را به بلندگوی هوشمند اکو متصل کنید. این ساعت میکروفن ندارد، بنابراین شما باید دستورات را از طریق یک دستگاه الکسا به آن منتقل کنید.
 
این ساعت دیواری 10 اینچی آمازون یک طراحی ساده و مینیمالیستی مدرن دارد، اما این دستگاه 60 ال‌.ای‌.دی دارد که برای نمایش اطلاعات مختلف استفاده می‌شود.
 
چراغ‌های ال‌.ای‌.دی در فواصل مابین نشانگرهای دقایق و در لبه ساعت قرار گرفته است و می‌توانند به عنوان شمارشگر زمان به عنوان یک کرونومتر یا شمارش معکوس استفاده شوند.
 
این ساعت همچنین می‌تواند چندین تایمر را به صورت همزمان پشتیبانی کند.
 
این ساعت دیواری آخرین دستگاه فعال الکسا آمازون است که در دسترس قرار گرفته است.
 
این شرکت اخیرا مایکروویو "آمازون بیسیکز"(AmazonBasics) را عرضه کرده است که می‌تواند به دستگاه آمازون اکو متصل شود و دستورالعمل‌های لازم را از آن دریافت کند.
 
 
ساعت
 
 
 
آمازون اکو که به هنگام توسعه به عنوان داپلر یا پروژه D شناخته می‌شد و اکنون به اختصار "اکو" نامیده می‌شود، یک بلندگوی هوشمند است که توسط شرکت آمازون طراحی و توسعه داده شده است.
 
این دستگاه متشکل از یک بلندگوی سیلندری 9.25 اینچی (23.5 سانتی متر) با هفت قطعه میکروفن است.
 
این دستگاه به کلمه "الکسا" واکنش نشان می‌دهد. همچنین این امکان وجود دارد که کلمه "بیدار شو"(wake up) که دستگاه به آن نیز واکنش می‌دهد، توسط کاربر به "آمازون" یا "اکو" تغییر کند.
 
این دستگاه دارای قابلیت‌های تعامل صوتی, پخش موسیقی, ساخت لیست‌های انجام‌ِ کار، تنظیم آلارم، پخش پادکست، پخش کتاب‌های صوتی و اعلام وضعیت آب و هوا, ترافیک و دیگر اطلاعات به هنگام است. همچنین می‌تواند کنترل چندین دستگاه هوشمند را به دست بگیرد تا خود را تبدیل به یک هاب اتوماسیون خانگی کند.
کد خبر 106802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha