بی.ام.و از شارژر فوق سریع خودروهای برقی رونمایی کرد

پرشین خودرو: یک گروه تحقیقاتی با مهندسانی که در شرکت‌های خودروسازی پورشه و بی‌ام‌و فعالیت می‌کنند، از یک شارژر فوق سریع برای خودروهای برقی رونمایی کردند که قدرت آن سه برابر بیشتر از شارژرهای عرضه شده توسط تسلاموتورز است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، با توجه به افزایش محبوبیت خودروهای برقی و گسترش روزافزون فروش خودروهای الکتریکی تسلاموتورز در بسیاری از کشورهای جهان، شرکت‌های خودروسازی بسیاری از جمله تسلاموتورز آمریکا، بی‌ام‌و، دایملر، فولکس واگن، جنرال موتورز، فورد و غیره نیز به سمت و سوی تولید این محصولات روی آورده‌اند و با یکدیگر به رقابت تنگاتنگی در این زمینه پرداخته و هر یک از برنامه و اهداف بلندمدت خود برای اختصاص سهم بیشتری از بازارهای جهانی خودروهای برقی سخن می گویند.


حالا به تازگی به نظر می‌رسد که گروهی از مهندسان فعال در شرکت های خودروسازی پورشه و بی ام و در آلمان تصمیم گرفته‌اند که با رونمایی از شارژر فوق سریع و قدرتمندی که مخصوص خودروهای برقی تسلاموتورز آمریکاست، توانایی و ظرفیت بالای خود و محصول تولید شده خود را به رخ شرکت جاه طلب و بلندپرواز تسلاموتورز بکشند و بدین وسیله به مقامات و مدیران این خودروساز ثابت کنند که هنوز برای تبدیل شدن به نخستین و بزرگترین شرکت تولیدکننده خودروهای برقی در جهان راه زیادی دارد.

 

بی اوم و

 


این گروه از متخصصان و مهندسان اعلام کرده‌اند که یک نمونه از شارژر فوق سریع جدید با ظرفیت ۴۵۰ کیلووات مخصوص خودروهای برقی تولید و معرفی کرده‌اند که ظرفیت و قدرت آن سه برابر شارژرهای فوق سریعی است که توسط تسلاموتورز برای خودروهای الکتریکی توسعه و عرضه شده است.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، این گروه تحقیقاتی همچنین مدعی شده‌اند که شارژر قدرتمند و فوق سریعی که تولید کرده اند قادر است خودروهای برقی تسلا را تنها در عرض مدت سه دقیقه شارژ کرده و مسافتی معادل ۱۰۰ کیلومتر یا ۶۲ مایل را بپیماید. این شارژر همچنین یک خودروی الکتریکی بی ام و ۳ را تنها در مدت ۱۵ دقیقه از ۱۰ درصد شارژ به ۸۰ درصد شارژ خواهد رساند.

این شارژر فوق سریع که FastCharge نام دارد، از شارژرهای سوپرشارژ تسلا که نهایت ظرفیت آن ۱۴۵ کیلووات است، سرعت و قدرت بیشتری دارد و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، قرار است ظرفیت این شارژر جدید در صورت تولید انبوه در سال آینده میلادی به ۲۵۰ کیلووات برسد.

کد خبر 106809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha