آمازون ساخت مستند خودرویی «گرند تور» را ادامه خواهد داد

پرشین خودرو: فصل چهارم مستند جذاب گرند تور از سوی آمازون تایید شد، اما آینده این برنامه با تغییرات بزرگی همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شایعات نگران کننده ای در ماه مارس منتشر شد که بعد از پخش فصل سوم گرندتور، دیگر آمازون با جرمی کلارکسون و تیمش همکاری نخواهد کرد. اما خبر خوب برای طرفداران برنامه گرند تور و همچنین سه مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" این خواهد بود که آمازون در صفحه فیس بوک خود رسما فصل چهارم گرندتور را با تغییرات بزرگی تایید کرده است و نه تنها ساخت فصل چهارم را در دستور کار خود قرار داده، بلکه آمازون برای چندین سال آینده بر روی همکاری با این سه مجری محبوب دنیای خودرو برنامه ریزی کرده است و حتی گفته می شود که آمازون به فکر ساخت چندین قسمت ویژه همانند ویژه برنامه های "تخت گاز" خواهد بود که چادر خود را جمع کرده و تماما به ماجراجویی با اتومبیل می پردازند!.

یکی از بزرگ ترین نگرانی های برنامه گرند تور، هزینه بسیار زیاد تهیه کنندگی و ساخت آن خواهد بود، اما باتوجه به محبوبیت بالای این برنامه در بین مخاطبان، اندی ویلمن تهیه کننده برنامه با این موضوع موافقت کرده است که برای هر قسمت از برنامه گرند تور سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری انجام دهد و قرارداد خود را برای فصل های بیشتر با آمازون تمدید کند تا یک برنامه هیجان انگیز و بی نقص ساخته شود.

در پایان این خبر خوشحال کننده، باید بگوییم که فصل سوم برنامه گرندتور از تاریخ 18 ژانویه سال جدید میلادی، یعنی حدود 1 ماه دیگر از سرویس آمازون پرایم پخش خواهد شد و بار دیگر علاقه مندان به دنیای خودرو می توانند با ماجراجویی های هیجان انگیز سه مجری محبوب دنیای خودرو همراه باشند.

کد خبر 106815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha