سوء استفاده علنی امداد خودروهای غیرمجاز از امدادخودروهای رسمی کشور!

پرشین خودرو: در ادامه سلسله گزارش های بررسی وضعیت فعالیت امداد خودروهای غیرمجاز به مورد جالب توجهی برخوردیم که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روز گذشته در گزارشی به جدیدترین شیوه امدادخودروهای غیرمجاز در جذب مشتری و نحوه استفاده آنها از ظرفیت تبلیغات گوگل در راستای اهداف خود پرداختیم.

در ادامه شما را با وبسایتی آشنا می کنیم که به طور کامل از نام و نشان تجاری امدادخودروی ایران در وبسایت خود بهره برده است تا با ایجاد این شبهه که تماس گیرنده در حال استفاده از خدمات یک امدادخودرو مجاز و معتبر است بتواند به اهداف خود برسد.

 



این شرکت های امدادی که از به احتمال فراوان تمام دارایی هایشان از یدک کشیدن نام شرکت، یک شماره تلفن همراه است هر روز در گوشه و کنار شهر در حال زیاد شدن هستند.

به طور مشخص در بررسی قسمت های مختلف این سایت متوجه می شوید که آدرس های اعلام شده فقط نام محله هایی از شمال و مرکز پایتخت را در بر می گیرد و نشانی از پلاک و واحد یا تلفن ثابت و فکس در این گونه سایت ها وجود ندارد.

 



این وبسایت های امداد خودرویی که در چند ماه اخیر به طور فزاینده ای به استفاده از فضای مجاز روی آورده اند، معمولا با استفاده از نام های مشابه با امدادهای معتبر سعی در جذب مشتری دارند اما وبسایتی که ما امروز بررسی کردیم به طور مشخص از نام و نشان امداد خودرو ایران که از امداد های معتبر و مجاز کشور است، در جای جای وبسایت خود استفاده کرده است که می توانید در تصاویری که از این سایت گرفته ایم به خوبی متوجه این سوءاستفاده علنی بشوید.

 



لازم است در مواقعی که نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا می کنید با توجه به نام و نشان شرکت خدمات دهنده دقت کنید که از شرکت های معتبر استفاده کرده باشید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی راه های بررسی شکایت برای شما باز باشد.

 



استفاده از خدمات شرکت های بی نام و نشان که صرفا با یک شماره موبایل تاسیس شده است در حالی که هر روز اخباری از این دست را در رسانه می شنویم، ممکن است شما را درگیر مشکلاتی کند که آثار آن تا مدت ها برای شما ماندگار باشد.

دریافت مبالغ زیاد برای خدمات ارائه شده یا آسیب به خودرو در زمان حمل و نقل می تواند با خوشبینانه ترین نگاه، بهترین حالت استفاده از امدادخودروهای غیرمجاز باشد در حالی که خطراتی بزرگتر می تواند شما را وارد درگیری با مشکلاتی کند که عواقب غیرقابل جبرانی خواهد داشت.

کد خبر 106957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha