استراتژی 3 گانه برای تقویت برند آمیکو و تصاحب سهم مناسب از بازار خودرو

پرشین خودرو: مدیرعامل تعاونی کارکنان آمیکو (تکا) در خلال برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته به تشریح استراتژی های آمیکو در بازار خودروی کشور پرداخت.

رضا تقوی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اشاره به 3 استراتژی اصلی و مهم برای شرکت آمیکو، گفت: نخستین استراتژی آمیکو بحث توسعه محصول است که کارهای جدی در این حوزه انجام داده ایم که تیپ جدید پیکاپ آسنا و نسل جدید کامیون های قدیمی آمیکو بخشی از این تلاش ها در توسعه و تنوع محصولات آمیکو است.
وی افزود: توسعه خدمات پس از فروش آمیکو، دومین استراتژی کوتاه مدت و میان مدت آمیکو محسوب می شود که استفاده از ابزارهای جدید برای فروش بیشتر و کسب سهم بالاتر از بازار حاصل آن است.

تقوی سومین استراتژی آمیکو را توسعه شبکه نمایندگی های این شرکت خودروسازی از نظر کمی و کیفی عنوان کرد و افزود: سعی کرده ایم با مهندسی مجدد در فرآیند بتوانیم این شبکه را گسترش دهیم.

قائم مقام ارس خودرو دیزل در پاسخ سوال خبرنگار پرشین خودرو در خصوص برنامه های این شرکت خودروسازی تا پایان سال جاری، افزود: در شرایطی که صنعت خودرو کشور به دلیل محدویت های بین المللی با مشکلات بسیاری دست به گریبان است، شرکت آمیکو را می توان از معدود شرکت های خصوصی دانست که هیچ گونه بدهی به شبکه بانکی ندارد و با سرعت مناسب و به طور پیوسته در حال دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است.

 



وی گفت: به دلیل چابک بودن آمیکو، تصمیمات مدیریتی با سرعت زیادی در این شرکت گرفته و اجرایی می شود که موجب شده است فارغ از مشکلاتی که بسیاری از شرکت ها با آن درگیر هستند، ما در آمیکو بدون سر و صدا و حاشیه های معمول به سمت اهدافمان پیش برویم که به عنوان نمونه می توان به تقویت باشگاه مشتریان شرکت آمیکو اشاره کرد.

تقوی افزود: در آمیکو به دنبال مهندسی مجدد در برندینگ و به دنبال آن احیای برند این شرکت، به عنوان یکی از برترین خودروسازان خصوصی کشور هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سراسر کشو از 55 نمایندگی برخوردار هستیم که تصمیم داریم در برخی مناطق از این تعداد بکاهیم و نقاطی دیگر را برای افزایش فعالیت نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش آمیکو در نظر بگیریم.
مدیرعامل تعاونی کارکنان آمیکو در پایان تصریح کرد: تا پایان سال جاری برنامه هایی برای تست پیکاپ و کامیون های آمیکو در نمایشگاه های مختلف را برای معرفی این محصولات در نظر گرفته ایم.

شرکت آمیکو در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با خودروهای تجاری شامل پیک آپ آسنا و آراز، کشنده 2640، کمپرسی 2631 و کامیونت M5.2 به نمایش توانمندی های خود پرداخته است. این نمایشگاه در مصلی بزرگ امام خمینی تهران پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

در ادامه تصاویری از غرفه آمیکو در این نمایشگاه را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 106970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha