کد خبر 107042
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
آمار ثبت‌نام کارت سوخت اعلام شد

پرشین خودرو: آمار ثبت‌نام دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی به مرز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسید.

به گزارش پرشین خودرو ، زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: تا امروز (چهارشنبه، ۲۸ آذرماه) بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ یا از طریق اینترنتی درخواست خود را برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۳۶۱ هزار نفر به صورت حضوری و از طریق مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

اسماعیلی تاکید کرد: با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام در روز شنبه‌ (یکم دی‌ماه)، لازم است مالکان خودرو و موتورسیکلت که کارت سوخت ندارند، در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. با توجه به تمدید زمان ثبت‌نام کارت سوخت المثنی لازم است تنها افرادی که کارت سوخت ندارند در فرصت باقی‌مانده ثبت‌نام کنند.

 

 

سوخت

 


اسماعیلی گفت: همچنان امکان ویرایش اطلاعات یا حذف درخواست از طریق سامانه امکان‌پذیر است.

 ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی از روز شنبه (سوم آذرماه) آغاز شد و تا روز شنبه (۲۴ آذرماه) ادامه یافت. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه شماره هفت خود این زمان را به مدت یک هفته دیگر یعنی تا روز شنبه (یکم دی‌ماه) تمدید کرد.

برای ثبت درخواست کارت سوخت، مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* اقدام و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

کد خبر 107042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha