فولکس واگن در آستانه ثبت یک رکورد جدید در سال 2018

پرشین خودرو: باتوجه به گزارش فروش اتومبیل‌های مختلف در جهان، می‌توان گفت که شرکت خودروسازی فولکس واگن در آستانه ثبت یک رکورد فروش دیگر در سال 2018 میلادی است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باوجود تبلیغ‌های بدی که همچنان از رسوایی دیزلی کمپانی خودروسازی فولکس واگن در جهان می‌شود، این خودروساز آلمانی بازار فروش خود را حفظ کرده و درست همانند سال 2017 میلادی، امسال هم یک فروش قدرتمند در سطح جهانی تجربه کرده است تا بار دیگر شاهد تبدیل شدن این خودروساز آلمانی به بزرگ‌ترین تولید کننده اتومبیل در جهان باشیم.

باتوجه به آمار منتشر شده از فروش محصولات فولکس واگن در سطح جهانی، می توان گفت که این خودروساز آلمانی از ماه ژانویه سال جاری تا ماه نوامبر امسال، موفق به فروش 9.92 میلیون دستگاه خودروی مختلف در سطح جهانی شده است تا نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش فروش 1.8 درصدی را تجربه کرده باشد تا بار دیگر کمپانی خودروسازی فولکس واگن در آستانه تبدیل شدن به بزرگ ترین خودروساز جهانی قرار گیرد.

 



البته کمپانی خودروسازی فولکس واگن در ماه نوامبر امسال نسبت به سال گذشته کاهش فروش 5.4 درصدی را تجربه کرده است، اما در مجموع فروش این خودروساز آلمانی با احتساب ماه های گذشته نسبت به سال 2017 میلادی افزایش داشته است. به طور دقیق تر، فروش ماه نوامبر فولکس واگن تنها در بازار آمریکای جنوبی با افزایش 5.4 درصدی همراه بوده است، اما فروش این خودروساز آلمانی در آمریکا با کاهش 6.2 درصدی، در اروپا با کاهش 3 درصدی و همچنین در آسیا اقیانوسیه با کاهش 6.8 درصدی همراه بوده است.

کد خبر 107045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha