کد خبر 107050
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
آمد وشد روان خودروها در جاده‌های مازندران

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های استان عادی و روان است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: در حال حاضر رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر ومحدوده درونشهری روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون جاده‌های بهشهر و کیاسر استان بارانی و لغزنده است، افزود: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها از رانندگان خواست در هنگام رانندگی علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیهفردا  از ساعت ۱۴ از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه بمنظور افزایش ایمنی در جاده هراز آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در این مسیر از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب ممنوع است، افزود: این محدودیت ترافیکی فردا نیز ادامه دارد.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

کد خبر 107050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha