محدودیت زمانی از بخش نامه های بهمن موتور برداشته شد

پرشین خودرو: شرکت بهمن موتور به دنبال دستور رئیس سازمان حمایت، محدودیت زمانی از بخش نامه های خود در خصوص بسترن و هاوال را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هفته جاری گزارشی روی خروجی این پایگاه خبری قرار گرفت که حاوی جزئیاتی از اظهارات رئیس سازمان حمایت در خصوص ملغی شدن بخشنامه های صادره از سوی بهمن موتور بود.

در این گزارش اعلام کردیم که دو بخشنامه تکمیل وجه بسترن بی30 و تبدیل هاوال به بسترن بی30 که دارای محدودیت زمانی تا پایان آذرماه بود، بر اساس رایزنی مدیرعامل سازمان حمایت با مدیرعامل بهمن موتور، ملغی شده است و به عبارتی دیگر محدودیت زمانی نخواهد داشت.

 



این اقدام بهمن موتور می تواند فتح بابی برای برطرف کردن برخی چالش های موجود بین این شرکت و مشتریان آن باشد هر چند که در شرایط محدودیت بین المللی به منظور تحقق نتیجه مطلوب برای هر دو طرف باید کمی منصفانه تر و در فضای دوستانه تر مسائل و موضوعات را بررسی و پیش برد.

با توجه به ورود سازمان حمایت به موضوع مورد اشاره و همکاری بهمن موتور، امیدواریم که مشتریان این شرکت خودروسازی نیز در فضایی به دور از هرگونه پیش داوری و بر پایه صداقت به حق و حقوق خود دست یابند.

کد خبر 107054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    7 0
    سلام دروغ میگن ساعت 11 امروز زنگ زدم سازمان فروش .. پرسیدم تا كی میتونم برای تغییر حواله هاوال به بسترن اقدام كنم گفت تا امروز سی ام كه سازمان فروش تعطیلیه و سریع برید نمایندگی فرم پر كنید .. گفتم میرآخورلو گفته كه مهلت برداشته شده میگه اصلا صحت نداره و تمدید هم نمیشه .. از طرفی امروز از تریلی هایی كه تو جاده فیروزكوه هر كدوم 6 دستگاه هاوال صفر داشتن می بردن شهرستان فیلم موجوده .. خدایا تا كی دروغ آدمهای قوی به مظلوم...واقعا این همه حقوق بگیر نجومی داره این سازمان ها كه مدعی هستن .. الان همه سرشون كردن زیر برف.. بخدا هر لحظه یه سكته و رفتن به اون دنیا برا هممون هست ..
  • امین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    2 0
    همین اتفاق برای من هم افتاد،بعد نمایندگی گفت تا زمانی گه بهمن موتور در سایت رسمی خودش اعلام نکنه، این اخبار سندیت نداره، این اخبار فقط توسط شما منتشر می شه و هیچ رد پایی ازش در جای دیگری نیست. خلاصه داستان برای خریداران نگون بخت و مال باخته هاوال این است که می خوان احتمالا ۶۰ تا ۷۰ ملیون به قیمت اولیه اضافه کنن. از یکی از دوستانم که در بنادر چین فعالیت داره شنیدم گه CKD هاوال ها خریداری شده اما به ایران حمل نمی شه تا قیمتش رو ببرن بالا همانطور که بسترن ۶۹ ملیونی را می گن ۱۰۶ ملیون جای هاوال ببرین. توبه کردم دیگه ماشین ثبت نامی بخرم، سر ادم همیشه گلاه می ره
  • مصطفی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    5 0
    سلام بر دوستان عزیز...خیالتون راحت شرکت خودرو سازی بهمن فقط چشمش و به جیب مردم بیچاره دوخته و گاری جز خالی کردن آن در سر نداره.ماها حواله مهر ماه هاوال داریم ازش میگه ماشین نداریم در صورتی که بیش از ۱۰۰۰ خودرو هاوال تو پارکینگاش پیدا کردن و روزانه داره ماشین ماشین دست دلال هاش میرسونه تو بازار آزاد براش بفروشن.و ما همچنان اندر خم یک کوچه این برا گرفتن ماشین.پوا مردم و گرفته گذاشته جیبش حالش و میبره.
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    11 0
    جالب شده واقعا !!! خواسته مشتریان که تحویل ماشین انتخابی به قیمت مصوب زمان تحویل (نه ثبت نام) طبق قرار داد هست تبدیل شده به اینکه سقف زمانی شرایط تبدیل ظالمانه برداشته شده یکی نیست بگه قوم الظالمین اخه اگه کسی بی 30 میخواست همون موقعی که هاوال ثبت نام میکرد حد اکثر 20 تومن میزاشت رو پولش و یکی از بازار میخرید نه اینکه بعد 8 ماه معطلی و پرداخت حدود 50 ملیون دیگه بیاد بی 30 اونم با منت تحویل بگیره !! واقعا مردم و چی فرض کردید ؟؟
  • محسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    2 0
    این سازمان حمایت از مصرف کننده نامرد بیشتر داره از بهمن حمایت میکنه آخه بیچاره خیلی ضعیفه نیاز به حمایت داره . مردمو خر فرض کردن