کد خبر 107058
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
23 درصد کاهش تصادفات فوتی در جاده‌های قم

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از کاهش ۲۳ درصدی فوتی تصادفات در جاده‌های این استان در آبان‌ماه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سرهنگ مختار پناهی گفت: در آبان‌ماه ۲۲ درصد از تصادفات در اتوبان قم - تهران، ۱۵ درصد تصادفات در بزرگراه قم - سلفچگان و ۱۶ درصد تصادفات در کمربندی امام علی(ع) به وقوع پیوسته است.

وی گفت: در آبان‌ماه ۴۲ درصد از تصادفات این استان به دلیل عدم توجه به جلو، ۱۵ درصد تصادفات به دلیل عدم توانایی در کنترل وسائل نقلیه و ۱۵ درصد تصادفات به دلیل عدم رعایت فاصله مطمئنه بوده است.

 

تصادف

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: بیشترین تصادفات در این مدت در فاصله کمتر از ۳۰ کیلومتری قم رخ داده است.

وی با بیان اینکه بیشتر تصادفات در آبان‌ماه در ساعت ۱۶ تا ۲۱ به دلیل حجم بالای تردد بوده است، افزود: ۳۷ درصد از تصادفات در این ساعت بوقوع پیوسته است.

سرهنگ پناهی بیان کرد: برخورد با تخلفات در آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌های تصادفات در آبان‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد کاهش داشته است، افزود: تعداد کل تصادفات در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

کد خبر 107058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha